مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

مسلمانان متوهم هستند/ از کارم پشیمان نیستم!

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ

رادیو آمریکایی سوا در مصاحبه ای که با سام باسیل کارگردان فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص) انجام داده، به نقل از وی نوشت که او همچنان از کاری که انجام داده پشیمان نیست و برعکس قصد دارد کل فیلم را اکران کند.


وی که از سه روز پیش به علت خشم انقلابی مسلمانان مخفی شده و از مکانی ناشناس مصاحبه های خود را انجام می‌ دهد، در گفت وگو با این رادیو مدعی شد که این فیلم ارتباطی به آمریکا ندارد.


وی که تابعیت آمریکایی دارد، با توهین به مسلمانانی که در اعتراض به هتک حرمت پیامبر خود به خیابان ها ریخته اند، آنها را "غوغاسالار"، "دزد"، "غارتگر" و "حرامی" خواند و مدعی شد که آنها نادانند و در توهم به سر می برند.


باسیل که سعی کرده در این گفت وگو با لهجه مصری صحبت کند، از مرگ سفیر آمریکا در لیبی ابراز تأسف کرد و گفت که آمریکا در این قضیه، مظلوم واقع شده اما مدعی شد این فیلم، ارتباطی به آمریکا ندارد و وی قصد دارد کل فیلم را پخش کند.


این اسلام ستیز آمریکایی در واکنش به سخنان بازیگران این فیلم مبنی بر صداگذاری مجدد فیلم پس از تصویربرداری، اظهارات آنها را در مورد تغییر دیالوگ های فیلم را رد نکرد و گفت که آنها به علت اینکه عضو سندیکای بازیگران نیستند، حقوق خود را به صورت نقدی دریافت کرده اند و حق اعتراض به تغییرات انجام شده در این فیلم را ندارند.


وی افزود: این فیلم, مال من است و زمان کل آن دو ساعت است که تنها 13 دقیقه از آن منتشر شده است.


وی با اشاره به اینکه انتظار چنین واکنشی را از مسلمانان در مورد این فیلم نداشته، از معرفی کامل خود خودداری و از صحبت در مورد مکان حضورش امتناع کرد اما در عین حال مدعی شد که این کار را به خاطر کشوری که در آن اقامت دارد انجام می دهد.


باسیل هر گونه حمایت دولتی از فیلم خود را رد کرد و مدعی شد که حفاظتی از وی صورت نمی گیرد و وی زندگی طبیعی خود را می گذراند.


او گفت که می خواهد از دنیای سینما خداحافظی کند. او حتی از ترس، حتی به سن خود هم اشاره نکرد و تنها مدعی شد که متولد مصر است و در سال 1969 میلادی از دانشکده ادبیات "دفعه" دانش آموخته شده است.


پخش فیلم اهانت بار و سراسر دروغ موسوم به "بی گناهی مسلمانان" که در آن، شخصیت پیامبر رحمت (ص) به زشت ترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده است، از هفته گذشته موج گسترده ای از خشم عمومی مسلمانان در سراسر جهان را به دنبال داشته که در حمله به سفارتخانه های آمریکا در کشورهای اسلامی نمود یافته است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی