مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

توهین نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ

توهین نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی

یک نشریه هزل نویس فرانسوی که در سال گذشته میلادی با انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز نسبت به پیامبر اسلام (ص)، خشم مسلمانان این کشور را برانگیخته بود، مجددا در اقدامی گستاخانه تصاویر توهین‌ آمیز جدیدی علیه پیامبر اسلام (ص) منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سی‌.بی‌.اس، این اقدام هفته‌ نامه فرانسوی "شارلی هبدو" در حالی که همچنان آتش اعتراضات در جهان اسلام نسبت به پخش فیلم توهین‌ آمیز نسبت به پیامبر اسلام (ص) بر روی اینترنت، شعله‌ور است، می‌ تواند هرچه بیشتر خشم مسلمانان را برنگیزد به ویژه آنکه دفتر این نشریه سال گذشته میلادی نیز پس از انتشار تصاویر توهین‌ آمیز هدف حمله قرار گرفت.

وب‌ سایت متعلق به نشریه "شارلی هبدو" امروز (چهارشنبه) به دنبال این اقدام زشت، با موجی از پیام‌ های مسلمانان در محکومیت و پاسخ به آن رو به رو شد.

ماه نوامبر سال گذشته میلادی نیز این نشریه با انتشار تصاویر توهین‌ آمیز علیه پیامبر اسلام (ص) خشم جامعه مسلمانان فرانسه را برانگیخت و دفتر این نشریه متعاقب آن هدف حمله با بمب‌ های آتش‌ زا قرار گرفت.

ژان مارک آیرو، نخست وزیر فرانسه به دنبال این اقدام اظهار داشت: "هر کس که به سبب این کاریکاتورها به وی توهین شده می‌ تواند برای شکایت به دادگاه‌ مراجعه کند!"

این در حالی است که وی با وجود مخالفت با هرگونه افراط گری، بر سنت آزادی بیان در فرانسه تاکید کرده است.

وی در مصاحبه‌ای به رادیو آر.تی.ال فرانسه گفت: "ما در کشوری زندگی می‌ کنیم که در آن آزادی بیان از جمله آزادی کشیدن کاریکاتور تضمین شده است."

وی با وجود این گفت: "با درخواست تظاهرات در شهر پاریس علیه فیلم توهین‌ آمیز نسبت به پیامبر اسلام (ص) موافقت نخواهد شد."

به دنبال اقدام نشریه "شارلی هبدو"، رهبران سیاسی و مذهبی از رسانه‌ ها خواستند مسئولانه عمل کرده و از شعله‌ ور کردن وضعیت فعلی اجتناب کنند.

در پی این اقدام هفته‌ نامه فرانسوی، دولت این کشور اعلام کرد که سفارتخانه و مدارس خود را روز جمعه در بیست کشور تعطیل می‌ کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۸
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی