مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

تولد نیم میلیون کودک نامشروع در مغرب

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ب.ظ

رییس انجمن همبستگی زنان مغرب گفت: در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم از سوی دولت و نهادهای ذی ربط، تا بیست سال آینده پنجاه درصد از کودکانی که در مغرب متولد می شوند، "نامشروع" خواهند بود.

به گزارش موعود _ العالم به نقل از القدس العربی، عائشه الشنا در حاشیۀ نشستی که از سوی هفته نامه المشعل در دارالبیضاء برگزار شده بود، اظهار داشت: طبق آمارهای موجود، در فاصلۀ سال های 2003 تا 2009، از دویست هزار مادر "مجرد"، بیش از پانصد هزار کودک خارج از چارچوب عقد ازدواج در مغرب متولد شده اند و روزانه صد نفر به این تعداد افزوده می شود که این امر بسیار هولناک و هراس آور است.

وی افزود: روزانه 24 کودک بی سرپرست که در خیابان رها شده اند، یافت می شود و هر مادر "مجرد" و کودکش، به مدت سه سال ماهانه 40 هزار درهم برای دولت هزینه دارند تا بتوانند برای بازگشت به جامعه آمادگی پیدا کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۲
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی