مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

افشای آزمایش هولناک روی حیوانات + تصاویر

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۴ ب.ظ

یک فیلم هولناک محرمانه از آزمایشات مرتبط با جنگ‌ های میکروبی بر روی حیوانات توسط دانشمندان بریتانیایی در 60 سال قبل، اکنون برای عموم قابل دسترسی شده است. در این آزمایشات از حدود 3500 خوکچه هندی و 83 میمون رزوس برای مشاهده تاثیرات حملات میکروبی بر روی حیوانات استفاده شده بود. در صحنه‌ هایی از این فیلم شاهد میمون های محبوس در جعبه‌ های کوچک هستیم که سر آنها از آن بیرون بوده و کاملا ترسیده‌اند. در اطراف آنها مردانی در لباس های کامل پلاستیکی با ماسک گاز قرار دارند که یک نیم دایره از جعبه‌ های حاوی خوکچه‌ های هندی را در لبه یک سطح شیب‌ دار قرار می‌ دهند.



 پس از چیده شدن این جعبه‌ ها آزمایش‌ کنندگان بیرون رفته و بعد از دقایقی یک بمب در اتاق منفجر شده و حیوانات در ابری مرگبار از میکروب طاعون قرار گرفتند. این آزمایشات موسوم به عملیات دیگ، از ماه مه تا سپتامبر 1952 در سواحل جزیره لوئیس در جزایر خارجی هیبرید اجرا شده و بخشی از آزمایشات مخفی برنامه نوپای جنگ بیولوژیکی محسوب می‌ شد که در آن زمان از اهمیتی برابر با سلاح های اتمی برخوردار بود.



دانشمندان آزمایشگاه پارتون داون در ویلتشایر با این باور که اتحاد جماهیر شوروی سابق در حال تولید بمب‌ های بیولوژیکی هستند، برای ساخت سلاح های مشابه قابل استفاده در اقدامات تلافی‌ جویانه علیه حمله میکروبی روس ها آماده شده بودند. اگرچه وجود این فیلم 47 دقیقه‌ای از سال ها پیش شناخته شده بود اما اکنون با تلاش مایک کنر،‌ 58 ساله در شبکه اجتماعی در دسترس عموم قرار گرفته است. 



کنر این فیلم را تنها فیلم از این گونه در جهان می‌ داند که به نمایش آزمایشات عوامل بیماری‌ زای کشنده بر روی حیوانات پرداخته است. بسیاری از خوکچه‌ های هندی و میمون های در معرض این میکروب ها طی چند روز از بین رفته و نمونه‌ های دیگر که زنده مانده بودند، کشته شده و از اندام آنها برای بررسی تاثیرات این میکروب های مهلک استفاده شد.



از جمله عوامل هولناک بودن این فیلم، چهره انسان‌ مانند میمون ها است که حس ترحم را بر انگیخته و از وحشتناک بودن این سلاح ها که برای استفاده بر روی انسان ها طراحی شده بودند، پرده بر می‌ دارد.



این آزمایشات در شرایط خاص انجام شده و مراقبت های کامل برای ایمن بودن آنها برای انسان انجام می‌ شد. برای مثال پیش از هر انفجار ابتدا شرایط باد کاملا سنجیده می‌ شد تا میکروب ها در داخل کشور پخش نشوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۶
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی