مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

فروش دختران کرد به مراکز فساد قاهره

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ق.ظ

دی نیوز _ چندی پیش رسانه های عرب زبان و کرد زبان سندی را منتشر کردند که نشان می دهد نیروهای بعث پس از عملیات انفال علیه کردهای شمال عراق برخی از دختران به اسارت در آمده در این عملیات را به مراکز فساد مصر فروخته اند.


متن این سند به شماره 1601 و به تاریخ 10/12/1989 که از مدیر اطلاعات استان تأمیم (کرکوک) برای مدیر کل اطلاعات ارسال شده است بدین شرح است:


«محرمانه و فوری به مدیر کل اطلاعات. موضوع: اقدامات.


پس از فرمان رهبری سیاسی و انجام عملیات اول و دوم انفال که طی آن افراد مختلفی دستگیر شدند، گروهی از دختران بین 14 تا 29 سال نیز در میان ایشان بودند که حسب الامر شما این گروه را به کلوپ های شبانه جمهوری مصر عربی گسیل داشتیم. در ذیل به درخواست شما نام و سن هر یک از ایشان آمده است. لازم به ذکر است که این سند نام 18 دختر از شهر گرمیان نزدیک کرکوک را در بر دارد که تا کنون سرنوشت ایشان معلوم نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۱
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۱)

۰۱ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۵۳ خانه سلامتی
امام موسی کاظم (ع):عدالت از عسل شیرین تر است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی