مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول ماهنامه موعود در هجدهمین نشست تخصصی مهدویت در قزوین گفت: خودآرایی به منظور دیده شدن در انظار یکی از مصادیق جاهلیت مدرن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل شفیعی سروستانی در این نشست که با موضوع جاهلیت مدرن در سالن اجتماعات دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی و از سوی هیئت دانشجویی خادمان مهدی (عج) این شهر برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: خود‌آرایی دختران و زنان با صرف هزینه‌ های میلیاردی برای تهیه و مصرف مواد آرایشی و در کنار آن تعدد جراحی‌ های غیر‌معقول زیبایی موضوعی است که توجه هر اندیشمندی را به خود جلب می‌ کند.

سروستانی ادامه داد: این گونه خود‌آرایی‌ ها که در تمام ابعاد جوامع امروزی به چشم می‌ خوردند حتی در معماری و شهر‌سازی مدرن نیز نفوذ کرده‌اند به گونه‌ای که شهر‌سازان و معماران مدرن به دنبال طراحی و احداث ساختمان‌ هایی هستند که هر چه بیشتر خود را به مردم نمایش دهند اما در آنها نیاز‌های اصلی افراد بیش از هر چیز مورد غفلت واقع شده است و بر خلاف معماری سنتی، حفظ حریم شخصی افراد از کم‌ترین میزان اهمیت برخوردار است.

وی افزود: چنین تفکری حتی در ساخت مناره مساجد نیز به شکل مصرف هزینه‌ های کلان در ساخت مناره‌ ها هویدا شده و این در حالی است که مناره مسجد در میان مسلمانان نماد دینی است که ساده زیستی و پرهیز از تجمل را تبلیغ می‌ کند.

مدیر مسئول ماهنامه موعود تعصبات قبیله ای را از دیگر وجوه جاهلیت مدرن برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه تمامی فرقه‌ ها و مکاتب در دنیا حول محور تعصب می‌ گردند و در مقوله تشخیص و تبیین چیستی تعصب باید گفت هر گونه هوا‌داری از اندیشه و عملی که اسلام آن را تایید نکند تعصب محسوب می شود و این همان چیزی است که بسیاری از فرقه ها و مکاتب دنیا حول محور آن می‌ گردند.

سروستانی با یادآوری اینکه سازمان‌ های مخفی ماسونی در پشت پرده طرح کاهش جمعیت مسلمانان از طریق افزایش سقط جنین را به عنوان یک سیاست مهم خود دنبال می‌ کنند عنوان کرد: در حال حاضر در دنیا سالانه بیش از 50 میلیون سقط جنین رخ می‌ دهد که مسبب اصلی آن نیز همین سازمان‌ ها هستند.

وی فعالیت این سازمان‌ها را محدود به این حیطه ندانست و با اشاره به موضوع زنده به گور کردن دختران در زمان جاهلیت اذعان کرد: این نوع از جهل در دنیای امروز هم به شکلی دیگر و از جانب سازمان‌های ماسونی ظهور و بروز یافته و آن ترویج تفکری است که تولید نسل را برای حفظ زیبایی اندام زنان مضر می‌داند.

مدیر مسئول ماهنامه موعود در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از پرداختن به امور سطحی در بحث مهدویت از جانب برخی افراد نا‌آگاه علی‌ رغم وجود بیش از هزار و 200 موضوع قابل بررسی در این زمینه، به بیان آیات و روایاتی در خصوص مسائل مهم در باب مهدویت پرداخت.

سروستانی با تاکید بر اینکه در بررسی مسائل مربوط به ظهور نباید مومنان را از تحقق زود‌ هنگام این امر الهی نا‌امید کرد افزود: بنابر آموزه‌ های دین مبین اسلام هر دو مومنی که قصد برادری به منظور ترویج آرمان‌ های مهدی موعود (عج) را داشته باشند دست سومی که در این امر به عنوان بزرگ‌ ترین حامی، از آنان پشتیبانی می‌ کند دست خدا است.

وی بیان کرد: دوران سخت و مملو از امتحان و ابتلا، از زمان غیبت مهدی موعود برای جهانیان و به ویژه مسلمانان آغاز گردیده اما باید به آن از این منظر نگریست که این دوره، دوره غربالگری پیروان ایشان است که در آن سره از ناسره مشخص می‌شود و مومنان واقعی در قالب کاروانی هم‌ عهد با امام حی خود مجاهدانه و با دوری از هر گونه جاهلیت، در راستای تحقق خواست ایشان تلاش می‌ کنند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۰
Seyed Meisam Jasemi

سازمان ملل متحد با انتشار گزارشی اعلام کرد که تا سه دهه آینده یک سوم از مردم جهان زیر خط فقر خواهند بود.

به گزارش عصر ایران سازمان ملل متحد با انتشار گزارشی جدید اعلام کرد در سال 2040 جمعیت جهان از 7 میلیارد کنونی به 9 میلیارد افزایش خواهد یافت و این مساله با توجه به کمبود منابع طبیعی سبب خواهد شد تا یک سوم از جمعیت 9 میلیاردی یعنی 3 میلیارد نفر در فقر زندگی کنند.

بر اساس این گزارش، تا 20 سال آینده نیاز جمعیت جهان به غذا 50 درصد، به انرژی 45 درصد و به آب 30 درصد افزایش خواهد یافت. همچنین سالانه بیش از 5 میلیون هکتار از جنگل های زمین از بین رفته و 85 درصد از انواع ماهی های خوراکی در معرض صید بیش از حد قرار دارند.

این گزارش می افزاید در حالی که تولید گاز دی اکسید کربن نیز 38 درصد افزایش یافته است، در سال های پیش رو گرمایش زمین هم سبب بالا آمدن سطح آب دریا و تغییرات آب و هوایی می شود.

سازمان ملل با هشدار نسبت به اینکه زمان زیادی برای تولید منابع غذایی و آب برای جمعیت رو به رشد جهان باقی نمانده، خواستار ایجاد یک برنامه جامع اقتصادی و سیاسی در جهان برای پیشگیری از فقر آینده بشر شده است.

گفتنی است قرار است تدوین یک برنامه بدین منظور در دستور کار کنفرانس "توسعه پایا" که قرار است در ژوئن 2012 در شهر ریو دو ژانیروی برزیل برگزار شود، قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۳
Seyed Meisam Jasemi

پرس تی‌ وی - صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) هشدار داده است که حدود نیم میلیون کودک یمنی به خاطر قحطی و سوء تغذیه در خطر مرگ هستند.

ماریا کالیویس مدیر منطقه‌ای یونیسف در کنفرانسی مطبوعاتی در شهر صنعا پایتخت یمن با اشاره به بحران اسفناک انسانی در این کشور گفت: "۵۰۰ هزار کودک در خطر مرگ یا آسیب‌ های فیزیکی، روحی و اختلال شناختی هستند."

اظهارات کالیویس پس از دیدار وی از یمن و بررسی تاثیر سوء تغذیه بر بهداشت کودکان در این کشور بحران زده مطرح شد.

وی همچنین درباره وخامت بحران انسانی در یمن هشدار داد و گفت یک سال بحران سیاسی در این کشور، شمار کودکانی ر ا که از سوء تغذیه رنج می‌ برند، دو برابر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: "درگیری، فقر و خشکسالی همراه با ناآرامی‌ های سال گذشته، همچنین افزایش بهای مواد غذایی و سوخت و نارسایی خدمات اجتماعی، بهداشت کودکان را در خطر قرار داده است و بقای بسیاری از آنان را تهدید می‌ کند."

یمن پس از افغانستان دومین نرخ بالای سوء تغذیه مزمن در میان کودکان را در جهان دارد. هم اکنون ۵۸ درصد از کودکان یمنی از سوء تغذیه رنج می‌ برند.

کمبود آب آشامیدنی بهداشتی، سیستم فاضلاب و مواد غذایی غیربهداشتی شمار کودکانی را که از سوء تغذیه رنج می‌ برند، دو برابر کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۴
Seyed Meisam Jasemi

ایسنا: مدیرکل پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: شیوع هرزه‌ گردی در اینترنت بالاست و حتی مشاهده می‌ شود، افرادی که برای انجام کارهای دیگری به اینترنت مراجعه می‌ کنند، سری هم به سایت‌ های مستهجن می‌ زنند که این موضوع آمار بازدید از این سایت‌ ها را فوق‌ العاده افزایش داده است.

دکتر فرهاد اقطار در پنل "پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی نو پدید" در دومین روز جشن ملی توانمند سازی، با اشاره به علل بروز اعتیاد در کشور گفت: پژوهشی که در این زمینه انجام شد، نشان می‌ دهد، بر خلاف تصورات اولیه، لذت طلبی، کنجکاوی و اختلالات روانی بیشترین دلایل شیوع اعتیاد در سنین جوانی و نوجوانی را تشکیل می‌ دهند.

ماهواره، موبایل و اینترنت، میهمان‌ های ناخوانده منازل ایرانیان

تاثیر تلویزیون در مهاجرت از روستاها به شهرها، فرار دختران و بروز خودکشی‌ ها در برخی استان‌ ها

وی با اشاره به رسانه‌ های نوین از قبیل ماهواره، موبایل و اینترنت، این رسانه‌ ها را میهمان‌ های ناخوانده منازل ایرانیان دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر تلویزیون از پدر و مادر کودکان هم به آنان نزدیک‌ تر است و قطعا تاثیر تلویزیون بر روی خانواده بسیار زیاد است و منجر به ظهور آسیب‌ های اجتماعی می‌ شود.

مدیرکل پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: از جمله آسیب‌ های اجتماعی تلویزیون می‌ توان به خیال پردازی، کاهش روابط اجتماعی، خشونت، تغییر ارزش‌ ها، تغییر عقاید، تاثیرات سیاسی و جایگزینی روابط بین افراد خانواده اشاره کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ های تلویزیون گفت: در این برنامه‌ ها آپارتمان‌ های ۳۰۰ متری و وجود ۲ تا ۳ خودرو در حیاط هر خانه به نمایش گذارده می‌ شود، این در حالیست که این موارد با واقعیت‌ های زندگی در تعارض است. تلویزیون در مهاجرت از روستاها به شهرها، فرار دختران و بروز خودکشی‌ ها در برخی استان‌ ها موثر است.

اقطار در ادامه با اشاره به عوارض منفی استفاده از تلفن همراه، عنوان کرد: کاهش تعاملات اجتماعی، تزلزل ارزش‌ ها، ظهور تخلفات سایبری، کارکرد مخرب بلوتوث، پیامک‌ های مستهجن و عدم کنترل نوجوانان و دوست یابی از کارکردهای منفی تلفن همراه است.

خیال پردازی‌ های سیندرلایی با واقعیت‌ های جامعه تناسبی ندارد

مدیرکل پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی سازمان بهزیستی در ادامه با اشاره به داستان‌ های کارتون‌ های موجود در بازار نیز گفت: روابطی که در این انمیشین‌ ها به تصویر می‌ کشند، آموزش دوست‌ یابی از سنین کودکی است و این موضوعی است که در سیستم‌ های آموزشی و از طریق یادگیری مهارت‌ های زندگی هم رفع نمی‌ شود و فاجعه ایجاد می‌ کند.

اقطار در ادامه با بیان اینکه خیال پردازی‌ های سیندرلایی با واقعیت‌ های جامعه تناسبی ندارد، گفت: در حال حاضر قیمت عروسک‌ های دارا و سارا و اسباب بازی‌ ها در بازار ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان است و در عین حال سایر عروسک‌ ها هم دارای ظاهر نامناسبی هستند.

مدیرکل پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی بهزیستی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر هفت هشت سال نخست زندگی را برای آموزش از دست می‌ دهیم و سپس می‌ خواهیم مهارت‌ های زندگی را آموزش دهیم.

فرهنگ استفاده از اینترنت به کشور منتقل نشده است

اقطار در ادامه با بیان اینکه فرهنگ استفاده از اینترنت به کشور منتقل نشده است،‌ تصریح کرد: در حال حاضر روابطی در اینترنت شکل می‌ گیرد که واقعی نیست و از کنترل والدین هم خارج است و این روابط گاه به ازدواج‌ های شومی می‌ انجامد و سبب اختلال در روابط اجتماعی می‌ شود.

وی در ادامه با تاکید بر افزایش نرخ بروز آسیب‌ های نو پدید در کشور گفت: بدین ترتیب آموزش‌ های نامناسب خارج از سن در جامعه انتقال می‌ یابد. بلوغ زودرس اتفاق می‌ افتد و حتی در حال حاضر مشاهده می‌ شود که آموزش مصرف مواد مخدر هم در اینترنت یافت می‌ شود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی بهزیستی در ادامه با اشاره به بازی‌ های رایانه‌ای خشونت‌ آمیز، اظهار کرد: این بازی‌ ها حتی آن تعدادشان هم که تولید داخل است، بسیار خشونت آمیز هستند و آرامش بخش نیستند. این بازی‌ ها به کودکان القاء می‌ کنند که حتما باید برنده شوند و این امر باعث افزایش بروز خشونت در جامعه می‌ شود.

ترویج شیطان پرستی در برخی استان‌ ها

اقطار در ادامه با اشاره به جریان‌ های نوظهور معنویت گرا در جامعه نیز گفت: این جریان‌ ها در شهرهای کوچک در قالب صورت‌ هایی مانند دراویش تجلی می‌ یابد، اما در حال حاضر مشاهده می‌ شود که در استان‌ های بزرگ کتاب‌ هایی به فروش می‌ رسد که اوشن، معنویت هندی، معنویت آمریکایی و شیطان پرستی را ترویج می‌ کنند.

او در ادامه با اشاره به وجود شیطان پرستی‌ های سنتی در استان‌ هایی نظیر کردستان ایران و جنوب، گفت: در حال حاضر مشاهده می‌ شود که شیطان پرستی‌ های نوین در قالب نمادهایی نظیر ۶۶۶ در خیابان‌ ها تجلی می‌ یابد و یا در قالب آویز گردن توسط کودکان و نوجوانان استفاده می‌ شود. سینمای ماورا هم فلسفه‌ های سیاسی خاصی را بروز می‌ دهد و اینها همه لزوم پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی در کشور را افزایش می‌ دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۵
Seyed Meisam Jasemi
دانشمندان در تاریخ 10 ژانویه 2012 به نشانه بدبینی درباره آینده بشر عقربه شوم "ساعت رستاخیز" را یک دقیقه به جلو بردند، عقربه ای که از سال 1947 تا کنون 20 بار جا به جا شده است.

به گزارش مهر، "کنت بندیکت" رئیس هیأت مدیره بولتن دانشمندان اتمی دانشگاه شیکاگو در کنفرانس خبری که 10 ژآنویه 2012 برگزار شد، گفت: اکنون تنها پنج دقیقه به نیمه شب باقی مانده است.

این حرکت نمادین بشریت را یک قدم به پایان جهان نزدیکتر می کند، آخرین تغییر در عقربه های این سال در سال 2010 انجام شده و عقربه در 6 دقیقه به نیمه شب ثابت شد.

بر اساس گزارش لایو ساینس، این ساعت نمادی از خطر قریب الوقوع تخریب و ویرانی ناشی از سلاح های اتمی یا بیولوژیکی، تغییرات آب و هوایی، و دیگر فجایع دست ساز انسان ها است و دانشمندان برای تعیین جلو یا عقب رفتن عقربه های این ساعت بر روی ساخت و ساز سلاح های اتمی در گوشه و کنار جهان، وقوع رویدادهای فاجعه باری از قبیل نشت نیروگاه فوکوشیما و رویدادهای زیستی از قبیل خلق ویروس H5N1 متمرکز می شوند.

تاریخچه ساعت رستاخیز

ساعت رستاخیز از سال 1947 به عنوان اخطاری برای دانشمندان اتمی جهان درباره خطرات سلاح های اتمی آغاز به کار کرده است. در آن سال عقربه این ساعت هفت دقیقه تا نیمه شب را نمایش می داد، نیمه شب به معنی نابودی نسل بشر است، این ساعت در سال 1949 به خاطر ارتباطات میان آمریکا و روسیه سه دقیقه به نیمه شب را نشان می داد و در سال 1953، پس از آزمایش اولین بمب هیدروژنی در جهان این ساعت دو دقیقه به نیمه شب را نشان داد.

در سال 1991 این ساعت در خوشبینانه ترین حالت خود قرار داشت زیرا در آن زمان جنگ سرد به پایان رسید و آمریکا و روسیه ساخت سلاح اتمی را متوقف کردند، در آن سال 17 دقیقه به نیمه شب مانده بود.

در سال 2012 وقوع نشت رادیو اکتیو از نیروگاه فوکوشیما در حرکت دادن عقربه ساعت روز رستاخیز به جلو تاثیر شدیدی داشت. از میان دیگر عواملی که در تصمیم گیری بر سر حرکت یک دقیقه ای عقربه این ساعت تاثیرگذار بوده است می توان به رشد توجه نسبت به انرژی اتمی در کشورهایی مانند ترکیه، اندونزی و امارات اشاره کرد.

سال دقایق باقی مانده به نیمه شب ساعت تغییر دلیل
1947 7 11:53 عصر --- آغاز به کار ساعت رستاخیز
1949 3 11:57 عصر +4 تست اولین بمب اتم توسط شوروی
1953 2 11:58 عصر +1 تست سلاح های حرارت اتمی به اختلاف 9 ماه از یکدیگر
1960 7 11:53 عصر -5 در واکنش به افزایش همکاری های علمی و درک عمومی در برابر خطرات سلاح های اتمی
1963 12 11:48 عصر -5 امضای معاهده متوقف سازی تست سلاح های اتمی توسط شوروی و آمریکا
1968 7 11:53 عصر +5 شدت گرفتن جنگ ویتنام، وقوع جنگ 6 روزه، جنگ هند و پاکستان و تست بمب اتمی توسط فرانسه و چین
1969 10 11:50 عصر -3 تصویب پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای
1972 12 11:48 عصر -2 امضای پیمان SALT و معاهده موشک های ضد بالستیک توسط آمریکا و شوروی
1974 9 11:51 عصر +3 تست سلاح اتمی توسط هند، متوقف شدن مذاکران درباره پیمان SALT دو
1980 7 11:53 +2 به بن بست رسیدن مذاکرات آمریکا و شوروی
1981 4 11:56 عصر +3 جدی شدن ژست اتمی آمریکا در برابر جنگ شوروی و افغانستان
1984 3 11:57 عصر +1 جدی شدن رقابت سلاحی میان شوروی و آمریکا
1988 6 11:54 عصر -3 امضای معاهده از بین بردن نیروهای میان برد هسته ای میان آمریکا و شوروی
1990 10 11:50عصر -4 سقوط دیوار برلین و نزدیک شدن جنگ سرد به پایان
1991 17 11:43 عصر -7 امضای معاهده کاهش نیروهای استراتژیک توسط آمریکا و روسیه
1995 14 11:46 عصر +3 نگرانی از تکثیر سلاح های اتمی و مغزهای اتمی شوروی سابق
1998 9 11:51 عصر +5 تست بمب اتمی توسط هند و پاکستان
2002 7 11:51 عصر +2 نگرانی از تروریسم اتمی در سرتاسر جهان
2007 5 11:55 عصر +2 تست بمب اتمی توسط کره شمالی، ناتوانی از محافظت از مواد اتمی، حضور 26 هزار سلاح اتمی در روسیه و آمریکا، نگرانی دانشمندان از گرمای هوا
2010 6 11:54 عصر -1 همکاری جهانی برای کاهش زرادخانه های اتمی و محدود کردن تاثیر تغییرات آب و هوایی
2012 5 11:55 عصر +1 کمبود عملکرد جهانی برای هشدار درباره ذخائر سلاح های هسته ای، بالا رفتن خطر درگیری هسته ای در منطقه، ایمنی انرژی هسته ای و تغییرات جهانی جوی


ساعت رستاخیز چهره ای نمادین است که از سال 1947 در دانشگاه شیکاگو توسط هیات مدیره بولتن دانشمندان اتمی این دانشگاه آغاز به کار کرده است. هرچه عقربه های این ساعت به نیمه شب نزدیکتر شود، جهان به فاجعه ای عمومی نزدیکتر خواهد شد.


پس از جدیدترین تغییری که در عقربه دقیقه شمار این ساعت ایجاد شده، اکنون این عقربه پنج دقیقه مانده به نیمه شب را نشان می دهد. این تغییر در تاریخ 10 ژانویه 2012 انجام گرفته و بازتابی از رویدادهای بین المللی است که برای نسل بشر خطر آفرین هستند.


عقربه های این ساعت از زمان آغاز به کارش تاکنون 20 بار تنظیم شده اند، در آن زمان ساعت 7 دقیقه مانده به نیمه شب را نشان می داد.


تا سال 2007 تنها عوامل تغییر دهنده عقربه ساعت فعالیت های اتمی کشورهای مختلف بود اما از آن تاریخ به بعد تکنولوژی های عامل تغییرات آب و هوایی زمین و توسعه علوم بیولوژیکی که می توانند ضررهای غیر قابل جبرانی داشته باشند نیز به نگرانی های جهانی افزوده شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۳
Seyed Meisam Jasemi
به تازگی نخستین هتل همجنس‌ بازان در تل آویو کار خود را آغاز کرده و در شهرهای دیگر رژیم صهیونیستی نیز اماکنی تفریحی نظیر کلوب‌ های شبانه برای همجنس‌ گرایان ایجاد شده است.

ایسنا: تل آویو مدت‌ هاست به عنوان بهشتی برای همجنس‌ گرایان مطرح شده و با توجه به حمایت دولت رژیم صهیونیستی، این شهر به یکی از اماکن توریستی برای همجنس‌ بازان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، تل آویو بالغ بر ۱۰۰ هزار دلار را برای جذب گردشگران همجنس‌ گرا اختصاص داده و این رقم بیش از یک سوم بودجه بازار بین‌ المللی اسرائیل است.

هرچند آمار دقیقی وجود ندارد اما مقام‌ های رژیم صهیونیستی پیش‌ بینی می‌ کنند سالانه ده‌ها هزار گردشگر همجنس‌ گرا وارد اراضی اشغالی می‌ شوند.

رون هولدای، شهردار تل آویو به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: ما می‌ کوشیم نمونه‌ای برای آزادی و کثرت‌ گرایی باشیم! زندگی کن و بگذار زندگی کنند، این آیین شهر تل آویو است.

به تازگی نخستین هتل همجنس‌ بازان در تل آویو کار خود را آغاز کرده و در شهرهای دیگر رژیم صهیونیستی نیز اماکنی تفریحی نظیر کلوب‌ های شبانه برای همجنس‌ گرایان ایجاد شده است.

پینی شانی، یکی از مقام‌ های وزارت گردشگری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما مدت‌ هاست متوجه ظرفیت اقتصادی جامعه همجنس بازان شده‌ایم.

این در حالی است که بسیاری از منتقدان رژیم صهیونیستی بر این باورند که اسرائیل از چنین اقداماتی برای در سایه قرار دادن تجاوزگری‌ هایش نسبت به فلسطینیان استفاده می‌ کند.

گروه‌ های حقوق بشر رژیم صهیونیستی را به تجاوز به اراضی فلسطینیان و دستگیری بسیاری از شهروندان فلسطینی، تخریب منازل و اشغال سرزمین‌ های فلسطینان در کرانه باختری متهم کرده‌اند و می‌ گویند آنها تنها می‌ خواهند نشان دهند که چقدر لیبرال هستند!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۴
Seyed Meisam Jasemi

پایگاه خبری اینفووارز با بیان اینکه "غذا یک اسلحه است که مردم در سیطره آن گرفتار شده‌اند"، افزود: دولت آمریکا با اتخاذ سیاست‌ های تعدیل جمعیتی عجیب که بیشتر به قتل عام خاموش شبیه است، اقدام به مسمومیت و عقیم‌ سازی تدریجی بخشی از جامعه خود کرده است.


به گزارش سایت اوباما، سایت اینفووارز در گزارشی به قلم آلکس جونز و آرون دیکس عنوان کرد: دولت آمریکا با هدف کنترل جمعیت در این کشور و همچنین کنترل جهانی جمعیت، دست به اقداماتی عجیب و مجرمانه از قبیل مسموم نمودن تدریجی افراد، عقیم کردن مردان، بلوغ زودرس در کودکان، افزایش تمایلات همجسنگرایانه بین افراد و اقداماتی از این قبیل کرده است تا مسیر ازدواج و باروری را در مردم خود و مردم برخی کشورهای دیگر مختل کند تا از این طریق، موقعیت اقتصادی خود را تحت کنترل داشته باشد.


گزارش اینفووارز در ادامه می‌ افزاید: باروری در ایالات متحده از طریق سیاست‌ های فرهنگی همچون به تعویق انداختن ازدواج، بسته‌ های دلسرد کننده مالیاتی برای قشر آماده به ازدواج، افزایش مشوق‌ های همجنس‌ گرایی، افزودن مواد محلول کنترل‌ کننده باروری به منابع آب شهری و تشویق زنان به کار کاهش داده شده است که اموری نظیر سقط جنین اجباری و پرداخت‌ های تشویقی برای سقط جنین را نیز باید به این اقدامات اضافه کرد.


براساس این گزارش، جالب اینجاست که بسیاری از این روش‌ های قرون وسطایی ظالمانه و غیر داوطلبانه و اجباری برای کنترل جمعیت، در عناوین و محتوای کتاب "علوم زیستی" سال 1977 نوشته جان هولدرن و پال الریک مشاورین فعلی حوزه علوم در کاخ سفید نوشته شده است.


اینفووارز در ادامه با اشاره به نحوه مسموم کردن تدریجی شهروندان افزوده است: از "بایسفنول ای "(BPA) گرفته تا محصولات ژنتیکی دستکاری شده (GMO)، تزریق فلوراید در آب و سم‌ های بیشمار دیگری که به آرامی جامعه امروزی را در معرض مرگ و میر قرار می‌ دهد، این ماموریت وحشتناک را بر عهده دارند. به علاوه، دولت در این مسیر، از کنترل‌ کننده‌ های هوشمند که باعث سرطان، بیماری و عقیمی می‌ شوند نیز استفاده کرده است.


براساس این گزارش، اما نکته این است که نحوه استفاده از این ابزارها به صورتی بوده است که سم‌ ها به صورت محیطی و به تدریج به سبد خوراکی مردم تزریق شده است. وقتی مردم غذاهای کارخانه‌ای را مصرف می‌ کنند، آب شهری و لوله‌ کشی می‌ آشامند و توسط بسته‌ های محصولات غذایی مختلف تغذیه می‌ شوند، در واقع به تدریج در معرض سموم مرگ آور یا عقیم کننده قرار می‌ گیرند.


انفووارز در ادامه می‌افزاید: BPA و دیگر مواد مشابه و خصوصاً استروژن‌ های مصنوعی، بسیار خطرناک هستند و به میزان زیادی در پلاستیک‌ های استفاده شده در صنایع غذایی، ظروف فلزی غذا، کاغذها و مقواهای بازیافتی و نیز محصولات بی‌ شمار دیگری که با بدن انسان همخوانی ندارند و اثرات موروثی و نسلی ایجاد می‌ کنند، به کار می‌ روند.


این مواد همچنین باعث ناباروری مردانه، بلوغ زودرس، تسریع‌ کننده پیری زودرس، سرطان سینه در بالغین، سرطان پروستات در نوجوانان و اثرات وحشتناک دیگر می‌ شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۴
Seyed Meisam Jasemi

به گزارش مشرق، عکس هایی از ویلای جدید نائومی کمبل مدل معروف سیاهپوست جاماییکایی در جزیره ای در ترکیه که از بالا به شکل چشم جهان بین یکی از نماد های فراماسونری می باشد.






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۱
Seyed Meisam Jasemi

1956، ارتش آمریکا پشه‌ های ناقل بیماری تب زرد را در ساوانا (Savannah) و آوون پارک (Avon Park) فلوریدا رها کرد و به دنبال هر تست عوامل ارتش در قالب متخصصین بهداشت عمومی تاثیرات را بر روی قربانیان بررسی کردند. ویروس تب زرد به کبد آسیب می‌ رساند و یرقان به وجود می‌ آورد.

 

1960، مجوز انجام تحقیقات بیشتر با LSD در اروپا و شرق دور برای ارتش صادر شد. آزمایش بر روی اروپایی‌ ها به نام پروژه THIRD CHANCE و بر روی آسیایی ها با نام پروژه DERBY HAT بود.

 

1965، CIA و وزارت دفاع پروژه MK SEARCH را آغاز کردند که برنامه‌ای بود برای توسعه توانایی‌ های دستکاری رفتار انسانی از طریق استفاده از داروهای روان گردان.



آزمایش بر روی انسان سالم با استفاده از مواد روان گردان


در همین سال زندانیان زندان ایالتی هولمسبورگ در فیلادلفیا تحت تاثیر دیوکسین قرار گرفتند که از اجزای بسیار سمی عامل نارنجی بود که در ویتنام به کار گرفته شده بود. افراد سپس از بابت ابتلا به سرطان بررسی شدند و مشخص شد که عامل نارنجی می‌ تواند موجب بروز سرطان شود.



تاثیر عامل نارنجی بر پوست انسان



بمباران ویتنام توسط ارتش آمریکا با عوامل شیمیایی



کودکان متولد شده از مادران ویتنامی بعد از بمباران های شیمیایی



نوزادان متولد شده از مادران آلوده به عامل نارنجی



انسان هایی که تحت تاثیر عامل نارنجی قرار گرفته اند.


1966، CIA پروژه MK OFTEN را شروع کرد که تست تاثیرات سمی داروهای خاصی بر روی انسان و حیوان بود. در همین سال ارتش در سیستم تهویه مطبوع متروی نیویورک باسیلوس سابتیلیس نوع نیجر را رها کرد که عامل اصلی بیماری سیاه زخم می‌ باشد. بیش از یک میلیون نفر از شهروندان در معرض این باکتری قرار گرفتند.


1969، کنگره آمریکا یک بودجه ده میلیون دلاری در اختیار وزارت دفاع قرار داد تا طی پنج الی ده سال عاملی را تولید کند که ایمنی طبیعی در برابر آن کاری از پیش نبرد. چندین سال بعد بیماری ایدز با همان خصوصیات خواسته شده شایع شد.


1970، آمریکا توسعه و تولید تسلیحات مختص نژاد را تشدید کرد. این سلاح‌ های بیولوژیک که شامل عوامل بوجود آورنده بیماری‌ های خاصی هستند به گونه‌ای دستکاری شده‌اند که بر روی نژادهای خاصی از انواع بشر عمل می‌ کنند در واقع این عوامل برای اهداف قابل انتخاب طراحی شده و گروه های نژادی خاصی را از بین می‌ برند.


1977، بخش رسیدگی به تحقیقات علمی و بهداشتی سنا تایید کرد که 239 منطقه مسکونی طی سال‌ های 1949 تا 1969 با عوامل زیستی خطرناک آلوده شده است. برخی از این مناطق مانند سانفرانسیسکو، واشنگتن دی سی، کی وست، پاناما سیتی، میناپولیس و سنت لوئیس بود.


1981، دولت کوبا اعلام کرد که در اثر حمله بیولوژیک ارتش آمریکا سیصد هزار نفر از اتباع این کشور به تب دنگو مبتلا شده اند که یک بیماری خونریزی دهنده ویروسی است و مبتلایان در اثر شدت خونریزی از پای در می‌ آیند.‌




افراد مبتلا به تب دنگو

1982، شوروی طبق اسنادی افشا کرد که آمریکا افرادی را به پاکستان و افغانستان گسیل داشته تا در این دو کشور همه‌گیری تب دنگو ایجاد کنند.


1983، آمریکا جهت تجهیز عراق در مقابل ایران عوامل و تسلیحات بیولوژیک را در اختیار صدام قرار داد.


1986، به گزارش کنگره تسلیحات بیولوژیک آمریکا شامل این موارد بود: ویروس‌ های دست‌ کاری شده، سموم طبیعی و عواملی که از طریق مهندسی ژنتیک تغییر یافته‌اند تا صفات ایمنولوژیکی دیگری داشته باشند و با هیچ کدام از واکسن‌ های در دسترس بشر قابل پیشگیری نباشند.




انبارهای وسیع عوامل و تسلیحات بیولوژیک و شیمیایی ارتش آمریکا


1987، وزارت دفاع قبول کرد که علی رغم امضای قراردادی که تحقیق و توسعه تسلیحات بیولوژیک توسط دولت آمریکا را ممنوع می‌سازد؛ این تحقیقات در 127 مرکز و دانشگاه پیگیری شده است.


1990، بیش از هزار و پانصد نوزاد شش ماهه سیاه پوست و اسپانیایی در لوس آنجلس با یک واکسن آزمایشی سرخک واکسینه شدند که هیچگاه قبلابرای استفاده آن در آمریکا مجوزی صادر نشده بود. بعدها پذیرفته شد که به والدین این نوزادان هیچ اطلاعی در این مورد داده نشده بوده است.



اخبار مربوط به استفاده از نوزادان به جای خوکچه آزمایشگاهی در مطبوعات وقت


1994، سناتور جان دی راکفلر گزارشی تهیه کرد و عنوان داشت که حداقل به مدت پنجاه سال وزارت دفاع صدها هزار نفر از پرسنل نظامی را برای آزمایش های انسانی و تاثیر دهی عمدی مواد خطرناکی مانند گاز خردل و اعصاب، پرتودهی یونیزه شده، مواد شیمیایی عصبی و مواد توهم زا استفاده کرده است.


1995، دولت پذیرفت که به جنایاتکاران جنگی ژاپن پیشنهاد داده است که در عوض در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط به تحقیقات تسلیحات بیولوژیک ژاپن، به آنها حقوق و مصونیت از تعقیب اعطا کند.




جنایت کاران ژاپنی در خدمت ارباب جدید خود


در همین سال دکتر گارس نیکولسون افشا کرد که عوامل بیولوژیک مورد استفاده در جنگ خلیج فارس در هوستون، تگزاس، بوکاراتون و فلوریدا تولید شده و بر روی زندانیان تگزاس آزمایش شده بوده است.



دکتر نیکولسون


1997، هشتاد و هشت عضو کنگره درخواستی را امضا کردند که خواهان بررسی ارتباط سندرم جنگ خلیج فارس و استفاده از تسلیحات بیولوژیک بود.


2001، به طور کاملا برنامه ریزی شده نامه هایی حاوی باکتری سیاه زخم به افرادی در آمریکا پست شد.


2002، ویروس نیل غربی (West Nile virus) در این سال شناسایی شد. این ویروس از خانواده آربوویروس‌ ها است که در اثر نیش پشه کولکس، در انسان سبب آنسفالیت یا تورم مغز و مننژیت یا تورم پرده های مغز و نخاع می‌ شود. اولین بار کانون بیماری تب نیل غربی در پاییز سال 1999 در آمریکا و در ایالت نیویورک مشاهده گردید.


بعدها در نواحی بیشتری از اقیانوس آرام و ایالات کانادا و نواحی از مکزیک، اروپا و ژاپن انتشار یافت. برخی رسانه‌ ها گزارش دادند که علایم این ویروس شبیه به علایم فلج اطفال است و این سوال پیش آمد که آیا باز ویروس فلج اطفال در آزمایشگاه تغییر داده شده و به صورت جدیدی در آمده است تا یک عامل بیولوژیک خطرناک دیگر ساخته شود؟ ویروس نیل غربی فقط در افراد پیر و بیمار موجب مرگ و میر می‌ شود یعنی افرادی که دولت متعهد و ملزم است با صرف هزینه و تخصیص بودجه‌ های مربوطه از ایشان نگهداری کند.

 

2009 و 2010، شیوع ویروس دنگو در پاکستان موجب مرگ و میر فراوانی شد. پشه‌ های دنگو پشه‌ های طبیعی هستند که حامل ویروس دنگو می‌ باشند. تب دنگو با علائمی شبیه به بیماری آنفلوآنزا روی می‌ دهد که ابتلا به آن در کودکان و افراد مسن خطرناک است. طی آزمایش‌ هایی که در ظاهر برای مبارزه با این پشه انجام شد پشه های دیگری که مهندسی ژنتیکی شده بودند تولید شدند و در سال های 2009 و 2010 در پاکستان رها شدند که نتیجه آن ابتلا به تب دنگو و مرگ و میر هزاران پاکستانی بود. تحقیقات توسط کمپانی بیوتکنولوژی اوکسیتک انگلستان و و مراکز دولتی آمریکا طراحی شده بود. انجام آزمایش برای استفاده از ویروس دنگو به عنوان سلاح بیولوژیک توسط آمریکا به دهه چهل بر می گردد و در دهه پنجاه آزمایش‌ هایی بر روی انسان انجام گرفته است.


2011، در پایان این گزارش جهت رفع احساس‌ های آزار دهنده احتمالی به وجود آمده در وجدان‌ های بیدار خوانندگان محترم در اثر مشاهده تصاویر و اطلاع از حقایق مطروحه، نظر ایشان را به چند جمله زیر نیز جلب می‌ نماید که یقینا با سابقه شرح داده شده در بالا خالی از جنبه فکاهی و مزاح نبوده و بی‌ شرمی مدعیان را در رسواترین حالت ممکن بازگو می‌ کند.


در پنجم دسامبر 2011 هیلاری کلینتون در کنفرانس بازبینی معاهده تسلیحات بیولوژیکی در سوئیس می‌ گوید: "آمریکا امیدوار است که حساسیت بیشتری در تلاش بین المللی برای کنترل تسلیحات بیولوژیک بوجود آید!!"



هیلاری کلینتون

آمریکا امیدوار است که حساسیت بیشتری در تلاش بین المللی برای کنترل تسلیحات بیولوژیک بوجود آید!!


اوباما نیز در 22 سپتامبر در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره می‌ کند که مخاطرات بیولوژیک نیاز به توجه جهانی دارد و می‌ گوید: "ما باید در امر شناسایی، جلوگیری و جنگ عیله هر نوع خطر بیولوژیک مانند ویروس بیماری آنفولانزا یا یک حمله تروریستی و یا یک بیماری قابل درمان با هم همکاری کنیم!!!"

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۵
Seyed Meisam Jasemi