مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

یک فیلم هولناک محرمانه از آزمایشات مرتبط با جنگ‌ های میکروبی بر روی حیوانات توسط دانشمندان بریتانیایی در 60 سال قبل، اکنون برای عموم قابل دسترسی شده است. در این آزمایشات از حدود 3500 خوکچه هندی و 83 میمون رزوس برای مشاهده تاثیرات حملات میکروبی بر روی حیوانات استفاده شده بود. در صحنه‌ هایی از این فیلم شاهد میمون های محبوس در جعبه‌ های کوچک هستیم که سر آنها از آن بیرون بوده و کاملا ترسیده‌اند. در اطراف آنها مردانی در لباس های کامل پلاستیکی با ماسک گاز قرار دارند که یک نیم دایره از جعبه‌ های حاوی خوکچه‌ های هندی را در لبه یک سطح شیب‌ دار قرار می‌ دهند.



 پس از چیده شدن این جعبه‌ ها آزمایش‌ کنندگان بیرون رفته و بعد از دقایقی یک بمب در اتاق منفجر شده و حیوانات در ابری مرگبار از میکروب طاعون قرار گرفتند. این آزمایشات موسوم به عملیات دیگ، از ماه مه تا سپتامبر 1952 در سواحل جزیره لوئیس در جزایر خارجی هیبرید اجرا شده و بخشی از آزمایشات مخفی برنامه نوپای جنگ بیولوژیکی محسوب می‌ شد که در آن زمان از اهمیتی برابر با سلاح های اتمی برخوردار بود.



دانشمندان آزمایشگاه پارتون داون در ویلتشایر با این باور که اتحاد جماهیر شوروی سابق در حال تولید بمب‌ های بیولوژیکی هستند، برای ساخت سلاح های مشابه قابل استفاده در اقدامات تلافی‌ جویانه علیه حمله میکروبی روس ها آماده شده بودند. اگرچه وجود این فیلم 47 دقیقه‌ای از سال ها پیش شناخته شده بود اما اکنون با تلاش مایک کنر،‌ 58 ساله در شبکه اجتماعی در دسترس عموم قرار گرفته است. 



کنر این فیلم را تنها فیلم از این گونه در جهان می‌ داند که به نمایش آزمایشات عوامل بیماری‌ زای کشنده بر روی حیوانات پرداخته است. بسیاری از خوکچه‌ های هندی و میمون های در معرض این میکروب ها طی چند روز از بین رفته و نمونه‌ های دیگر که زنده مانده بودند، کشته شده و از اندام آنها برای بررسی تاثیرات این میکروب های مهلک استفاده شد.



از جمله عوامل هولناک بودن این فیلم، چهره انسان‌ مانند میمون ها است که حس ترحم را بر انگیخته و از وحشتناک بودن این سلاح ها که برای استفاده بر روی انسان ها طراحی شده بودند، پرده بر می‌ دارد.



این آزمایشات در شرایط خاص انجام شده و مراقبت های کامل برای ایمن بودن آنها برای انسان انجام می‌ شد. برای مثال پیش از هر انفجار ابتدا شرایط باد کاملا سنجیده می‌ شد تا میکروب ها در داخل کشور پخش نشوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۴
Seyed Meisam Jasemi

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۶
Seyed Meisam Jasemi

رییس انجمن همبستگی زنان مغرب گفت: در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم از سوی دولت و نهادهای ذی ربط، تا بیست سال آینده پنجاه درصد از کودکانی که در مغرب متولد می شوند، "نامشروع" خواهند بود.

به گزارش موعود _ العالم به نقل از القدس العربی، عائشه الشنا در حاشیۀ نشستی که از سوی هفته نامه المشعل در دارالبیضاء برگزار شده بود، اظهار داشت: طبق آمارهای موجود، در فاصلۀ سال های 2003 تا 2009، از دویست هزار مادر "مجرد"، بیش از پانصد هزار کودک خارج از چارچوب عقد ازدواج در مغرب متولد شده اند و روزانه صد نفر به این تعداد افزوده می شود که این امر بسیار هولناک و هراس آور است.

وی افزود: روزانه 24 کودک بی سرپرست که در خیابان رها شده اند، یافت می شود و هر مادر "مجرد" و کودکش، به مدت سه سال ماهانه 40 هزار درهم برای دولت هزینه دارند تا بتوانند برای بازگشت به جامعه آمادگی پیدا کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۹
Seyed Meisam Jasemi

بخش امنیت ملی سایت فارین پالیسی به تازگی اسنادی بحث برانگیز در مورد سیاست های هسته یی امریکا در زمان جنگ سرد، که دستور العمل 59 ریاست جمهوری نام دارد، منتشر کرده است.

به گزاش موعود به نقل از پایگاه خبری شیعه, نزهت امیر آبادیان در یادداشتی که در روزنامه اعتماد منتشر کرده آورده است: دستور العمل 59 که به اختصار PD-59 نامیده می شود، یکی از مناقشه برانگیز ترین اسناد مربوط به دوران جنگ سرد است. این قانون در 25 جولای 1980 توسط جیمی کارتر، رییس جمهور وقت امریکا امضا شده است. این اسناد سیاست کاربرد سلاح های هسته یی نیز نامیده می شود و هدف آن دادن اختیارات بیشتر به رییس جمهور برای برنامه ریزی و اجرای یک جنگ هسته یی تمام عیار است. این دستور العمل به رییس جمهور امریکا اختیاراتی فراتر از یک برخورد سنگین هسته یی می داد اما بخشی از این اسناد بسیار محرمانه در عرض چند هفته پس از تصویب آنها در صفحه اول نیویورک تایمز و واشنگتن پست منتشر و افشا شد و همین مساله دلیلی شد تا استراتژی ایالات متحده در آستانه تصمیم گیری های سخت هسته یی تغییر یابد و از شدت آن کاسته شود.

در حالی که جیمی کارتر در دوران ریاست جمهوری، در ظاهر فعالیت های گسترده یی را در کنترل تسلیحات اتمی در کارنامه کاری اش به ثبت رساند اما واقعیات پشت پرده چیز دیگری بود. او حتی به دلیل فعالیت هایش در زمینه حقوق بشر جایزه صلح نوبل سال 2002 را از آن خود کرد. کارتر در مبارزات انتخاباتی اش در سال 1980 به شدت سیاست های رونالد ریگان، رقیب اصلی اش از حزب جمهوریخواه را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که در صورت انتخاب شدن او خطر جنگ بار دیگر روی این کشور سایه خواهد افکند.

البته گفتنی است که کارتر در طول دوران ریاست جمهوری خود همواره توسط جمهوریخواهان و دموکرات های تندرو تحت فشار بود. در سال 1979 متحدین ناتو که از استقرار موشک های هسته یی میان برد اس اس-20 نگران بودند توافق کردند که به مذاکرات محدود سازی سلاح های راهبردی ادامه دهند تا تعداد موشک های هسته یی مورد استفاده را محدود کنند اما نومحافظه کاران علیه سیاست های زمان جیمی کارتر در قبال شوروی سابق موضع گرفتند. بسیاری از آنها که با سناتور جنگ طلب دموکرات به نام هنری اسکوپ جکسون همراه شده بودند، به رییس جمهور (کارتر) فشار آوردند که از موضع مقابله با شوروی برخورد کند.

اکنون با انتشار مجدد و کامل، این اسناد نشان می دهند که ایالات متحده در واقع برای یک جنگ هسته یی آماده می شد به این امید که توانایی پایداری دارد. مولفان این اسناد حتی احتمال پایان جهان را نیز در صورت وقوع چنین جنگی می دادند، آنجا که به روشنی در این اسناد گفته می شود وقوع چنین جنگی «لزوما» منجر به پایان دنیا نخواهد شد. این اسناد نشان می دهد که در دوران جنگ سرد روابط میان ابرقدرت های شرق و غرب آنچنان تیره و خصومت آمیز بود که نابودی طرف مقابل حتی به قیمت نابودی بخش های بزرگی از جهان از دستور کار سیاستمداران خارج نمی شد. البته وقوع جنگ آخر الزمان یا آرماگدون در اسطوره های مختلف آمده است.

سند PD-59 در حقیقت افشا می کند که آمریکا در صورت لزوم برای به راه انداختن یک جنگ هسته یی آماده بوده و برای انجام این کار به دنبال تدارک نیروهایی بود که از درجه بالای انعطاف پذیری، پایداری، ایستادگی و عملکرد مناسب آنها در برابر اقدامات دشمن مطمئن باشد. در این اسناد آمده است: اگر استراتژی تهدید شکست بخورد ایالات متحده باید توانایی انجام جنگی موفق را داشته باشد: جنگی که در آن دشمن به هیچ یک از اهداف خود نرسد و هزینه های غیر قابل باوری برایش به دنبال داشته باشد.

بخشی از سند PD-59 در مورد قابلیت «بررسی - شلیک - بررسی» است. این قابلیت به این شرح است که ابتدا با استفاده از اطلاعات پیچیده باید اهداف سلاح های هسته یی را در وضعیت های میدان جنگ پیدا کرد و سپس به این اهداف حمله و پس از آن آسیب های وارده را ارزیابی کرد.

یادداشتی از سوی ویلیام اودوم، مشاور نظامی شورای امنیت ملی امریکا به توصیف هارولد براون، وزیر دفاع وقت امریکا پرداخته که دقیقا این قابلیت را در یک رزمایش نظامی که طی آن تعقیب نیروهای معمول دشمن در اروپای شرقی و کره با سلاح های استراتژیک می پردازد، پیاده می کند. به عبارت دیگر او به برنامه ریزی نسبت به استفاده از سلاح های هسته یی بزرگ برای حمله به سربازان متعارف می پرداخته است. اما از طرف دیگر اودوم و دیگر خالقان این سند اعتقاد داشتند استفاده از سلاح های هسته یی به منظور شکست سربازان سنتی لزوما منجر به پایان دنیا نخواهد شد.

در مبارزات انتخاباتی اخیر در امریکا شاهد مشابه سازی میان کارتر و اوباما از سوی بسیاری از جمهوریخواهان هستیم. در تحلیل نشریه فارین پالیسی اشاره می شود که اگرچه دولت اوباما اهداف هسته یی را مورد بررسی دوباره قرار داد اما خط مشی اصلی پشت قانون 59 همچنان رویه اصلی سیاست های هسته یی امریکاست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۲
Seyed Meisam Jasemi