مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

مدعیان دروغین همچنان بازارشان گرم است و متناسب با ساده لوحی مریدان، هرچه افزون‌ تر خود را به القاب جدید مفتخر می‌ کنند و گویا کیسه‌ دوزی آنها برای عوام زدگان، پایانی ندارد.

نمونه‌ هایی از پرونده‌ های مدعیان دروغین ماه‌ های اخیر، همچنان باعث روشنگری است ...

ـ دو فردی که خود را امامان سیزدهم و چهاردهم معرفی کرده و مشغول القای اعتقادات منحرف مذهبی به مردم بودند، به کوشش مأموران امنیتی به همراه اعضای باند خود دستگیر و روانه زندان شدند. علیرضا ـ پ به همراه یکی از دوستان خود بنام قربانعلی ـ ص، در اصفهان از بی‌ اطلاعی اطرافیان سوء استفاده کرده و ادعاهای عجیب و غریب بسیاری می‌ کردند، از جمله اینکه قربانعلی ـ ص مدعی می شود که سید حسنی است و علیرضا ـ پ نیز برای معروف نمودن و جلب مرید برای سید حسنی، فعالیت می کرده است.

ـ دختری که در یکی از روستاهای توابع اهواز، ادعای ارتباط با ائمه و شفای مریضان را داشت، دستگیر شد. ز ـ ج، دختر ۲۱ ساله چندی پیش ادعا کرد که امام حسین علیه السلام به خواب او آمده و به وی اجازه داده است تا مریضان را شفا دهد. پس از آن، م ـ ح و ح ـ ج برادر و پسر عموی وی، به تهیه و توزیع و تکثیر فیلم و سی دی های تبلیغاتی در سطح وسیع اقدام کردند. این جریان تا جایی گسترش یافت که در محل سکونت وی، انبوه مردم از شهرها و روستاهای دور حاضر شده و بستگان وی، نذورات مردم را جمع آوری می کردند. نامبرده پس از مدتی ادعا کرد که یک اصله نخل خرما و درخت کنار منزلش، قادر به شفای بیماران است.

ـ انتشار شایعه‌ای در میان عوام به شدت گسترش یافت که موجبات نگرانی منتظران واقعی را از هدف شایعه پراکنی، فراهم نمود. موضوع شایعه مذکور دیدن رؤیای تولد قاتل امام عصر عجل الله تعالی فرجه، توسط یک مرجع تقلید بود که در این خبر، رؤیت چهره قاتل توسط این مرجع گرانقدر مورد تأکید قرار می گرفت. شایعه پراکنان که متأسفانه برخی عوامل توزیع محصولات فرهنگی نیز در گسترش آن نقش ایفا کردند، با چاپ علائمی از ظهور منجی آخرالزمان، مدعی می شوند: مرحوم آیت الله العظمی بهجت، هنگام وضو، بی هوش شده و پس از به هوش آمدن و جویا شدن حال ایشان، بیان می دارند که هم اکنون قاتل امام زمان عجل الله تعالی فرجه به دنیا آمده و هنگام بی هوشی چهره او را در عالم رؤیا مشاهده کردم!

خبر فوق در آذربایجان و اصفهان با شدت بیشتری منتشر و نظرهایی درباره شهروند ایرانی بودن این قاتل داده می‌ شود که موجبات دلسردی مردم متدین برخی از این شهرها را فراهم می‌ آورد. از همین رو یکی از شاگردان این مرجع تقلید جهان تشیع در ملاقات با ایشان، موضوع را مطرح و از وی درخصوص صحت این شایعه سؤال می‌ نماید که ایشان به شدت آن را تکذیب می کنند.

ـ مصطفی پسر سید علی برزنجی، از مدعیان مهدویت بود که در کردستان به تبلیغ خود می پرداخت و اکنون بعد از مرگ خود، در غیبت کبری به سر می برد! دو سایت اینترنتی به چهار زبان به تبلیغ نوشته‌ ها و باورهای این مدعی دروغین مهدویت می پردازند. به اعتقاد ساده لوحان معتقد به او، اکنون بعد از کشته شدن در غیبت کبری به سر می برد. وی در سال ۱۹۵۵ میلادی، در روستای کومله، از توابع شهرستان سنگسر واقع در شمال استان سلیمانیه عراق متولد شد و در سال ۱۹۸۸ ادعای مهدویت کرد و مردم را به خود فراخواند.

این شخص در سفری به ایران سعی در جلب نظر علمای شیعه کرد که با مخالفت شدید علما رو به رو شد و دوباره به عراق پناه برد و سعی کرد با تحریک احساسات قومی کردهای عراق، جایگاه خود را بین آنها مستحکم نماید. به ادعای برزنجی، کلمات الله از سوی فرشته‌ای به او الهام شده و این نوشته‌ ها از سوی خداوند برای او فرستاده شده است. به باور برخی از مردم سنگسر عراق، این مهدی دروغین روزی دوباره ظهور خواهد کرد، البته نه در مکه بلکه در کردستان عراق.

ـ سید احمد الحسن با ادعای وصایت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه، خود را یمانی معرفی کرده و به تبلیغ گسترده خود در دنیای اینترنت پرداخته و حتی مضحکانه، مدعی شده است تاکنون برای اکثر علمای شیعه، دعوت نامه مناظره فرستاده تا آنها ادعای او را بپذیرند. در بخشی از ادعاهای این فرد، در سایت اینترنتی‌ اش آمده است: سید احمد الحسن از آیت الله سیستانی به شکل خاص دعوت به مناظره علمی کرده و یا هر شخص و با هر ادله و کتب و هرگونه سؤالات به صورت نامحدود می‌ تواند با ایشان وارد مناظره شود و در مقابل، سید احمد الحسن فقط با تکیه بر قرآن کریم، پاسخگوی آنها باشد، اما باز هم نپذیرفتند.

یمانی دروغین، علاوه بر این ادعا، خود را مهدی نخستین می نامد و با سوء استفاده از روایاتی سعی دارد خود را مهدی موعود معرفی کند. این فرد کتابی با عنوان بلغ مبین به قلم شیخ ناظم العقیلی نیز در اینترنت به زبان های مختلف منتشر کرده است که در آن دلایل ادعا و نیز وظایف خود را برشمرده و از همه جهانیان و علما برای پیوستن به خود دعوت کرده است.

ـ علیرضا پیغان، فرد ناشناسی است که با ایجاد سایتی با نام منجی، به تبلیغ خود به عنوان مهدی موعود پرداخته و کتابی ۶۷۳ صفحه‌ای با عنوان قائم را درباره ادعاهای خود، در این سایت منتشر کرده است. در بخش‌ هایی از این کتاب، این مدعی دروغین مهدویت ادعا کرده است: امام دوازدهم شیعیان در آغاز غیبت کبری وفات کرده و قبر او در مکه موعود، یا همان جمکران قرار دارد. این مدعی در ادامه گفته است: بعد از امام دوازدهم، دو امام با نام های علی ظهور کرده که او آخرین آنها، ملقب به سید حسنی است که مهدی موعود زمان است.

ـ فردی در یکی از روستاهای استان هرمزگان ادعا کرده است که طی خوابی مأمور ساخت مسجدی در روستایی نزدیک بندرعباس به نام درگیر شده است. متولی مسجدی که به نام امام زمان عجل الله تعالی فرجه، در حال بناست، فردی است که ادعا می‌ کند امام را در خواب دیده و فرمان ساخت چنین مسجدی را داده است. رواج شایعه مبنی بر کرامت، شفای مریضان در سطح استان، موجب ازدحام در این مکان شده است.

ـ یک زن ۴۵ ساله در دشتستان نیز ادعای دیدار با امام زمان عجل الله تعالی فرجه و شفای مریضان را نموده است. وی که اصالتا اهل هرم می‌ باشد، در منزل یکی از نزدیکانش در شهرک فتح برازجان، به بهانه برپای مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام، ادعای رابطه را بیان نموده است و مدعی است که چند مریض را شفا داده است.

... و اینها تنها نمونه‌ های اندکی است از مدعیان ناراستین؛ و در راه است روزی ساده‌ لوحان و عوام‌ زدگانی که سفیهانه در انتظار ظهور افرادی هستند با ادعای نیابت، رؤیت، ملاقات و با ارائه توقیع و نامه و دست خط جعلی منتسب به آن حضرت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۱
Seyed Meisam Jasemi

سرخان مردان اف، از پژوهشگران و فعالان اسلامی کشور روسیه، در گفتگو با خبرنگار بخش بین الملل آینده روشن، با اشاره به این که کشور روسیه در حدود ۱۴۸ میلیون نفر جمعیت دارد و اکثر این جمعیت مسیحی هستند، عنوان کرد: مسیحیان این کشور تماما ارتدوکس هستند و علاوه بر آنها مسلمانان و یهودیان نیز در این کشور زندگی می کنند.

وی در ادامه عنوان کرد، در روسیه در حدود ۲۰ میلیون مسلمان زندگی می کنند که از این میان ۲ میلیون نفر شیعه هستند و نکته قابل توجه این است که شیعیان این کشور تماما شیعیان اثنی عشری هستند و به ۱۲ امام بر حق اعتقاد کامل دارند.

مردان اف، ارتباط مسیحیان و یهودیان این کشور را با مسلمانان و در بین مسلمانان رابطه سنی ها و شیعیان را رابطه خوبی عنوان کرد، ولی آنطوری که صد در صد رضایت از این موضوع وجود داشته باشد هم ندانست، و علت این موضوع را هم حوادث تروریستی عنوان کرد که در کشور های مختلف اتفاق افتاد و بیشتر تبلیغات منفی باعث شد که انگشت اتهام به سمت مسلمانان و خصوصا شیعیان گرفته شود.

دانش آموخته مدرسه امام خمینی (ره) قم در ادامه گفت: البته رابطه اصلی که از آن رابطه خوبی هم یاد می شود به دلیل اطلاعات اندکی است که مردم این کشور راجع به مسلمانان دارند و خرابکاری وهابیان این کشور را به پای مسلمانان مخصوصا شیعه نمی گذارند، زیرا در این کشور جمعیت قابل توجهی وهابی زندگی می کنند و مردم روسیه از آنها شناخت کافی دارند و نگرش های آنها را کاملا می شناسند.

وی افزود: در کشور روسیه تحصیلات اسلامی انجام می شود و به اسم دانشگاه، چند دانشگاه اسلامی در این کشور فعالیت می کنند که اغلب تحصیلاتی که در این کشور انجام می شود، برای سنی ها است و چون تعداد شیعیان کم است، کلاس هایی که برای آنها برگزار می شود، تنها به صورت کلاس های کوتاه مدت برگزار می شود.

مردان اف در ارتباط با عقیده مسلمانان این کشور به بحث مهدویت و در کل به بحث موعود، عنوان کرد: نه تنها در میان مسلمانان، بلکه در میان مسیحیان و یهودیان انتظار برای ظهور منجی وجود دارد، امام حتی در بین شیعیان هم انتظار برای ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به گونه ای که در ایران نمود دارد، نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: الحمدالله در کشور روسیه به اندازه ای که مردمان این کشور نیاز دارند، اعتقاد به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، وجود دارد و حتی در ایام مختلف از جمله نیمه شعبان، هزاران نفر جمع می شوند و به جشن برای ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می پردازند، در این مراسم ها علاوه بر مسلمانان از سایر ادیان هم حضور پیدا می کنند و جمعیت به حدی زیاد است که ما همیشه از تعدادی که پیش بینی کرده ایم جمعیت بالاتری می آیند و همیشه جا کم می آید.

دانش آموخته مدرسه امام خمینی (ره) قم گرایش به اسلام در میان سایر ادیان این کشور خیلی بالا نداست و گفت: با اینکه تعداد این گرایش ها به اندازه ای نیست که ما انتظار داریم، اما در سال های اخیر این گرایش ها رشد روز افزونی داشته و همه ساله بر تعداد مراجعه کنندگان به دین اسلام و پذیرندگان آن اضافه می شود.

مردان اف و جمعی دیگر از دوستان خود که در ایران زندگی و تحصیل می کنند، برای ترویج فعالیت های اسلامی در کشورشان به انتشار ویژه نامه ای به زبان روسی و برای ترویج دین اسلام روی آورده اند، این ویژه نامه بیشتر به مسائلی پرداخته که بیشتر برای مسلمانان پیش می آید، وی در این باره می گوید: ما در این ویژه نامه سعی کردیم که مطالبی را بگذاریم که علاوه بر اینکه به درد مسلمانان بخورد و آنها را نسبت به مسائل دینی خود بیشتر آگاه کند، باعث جذب پیروان ادیان دیگر هم شویم، به همین دلیل سعی کردیم که مطالب را به صورت غیر مستقیم بیان کنیم.

وی افزود: در این ویژه نامه بخش های مختلفی از جمله اخبار در دنیا، ایدئولوژی، سفر، تفسیر قرآن، احکام با توجه به اهمیت آن در روسیه، زن در اسلام از نظر علمای غرب، حجاب از دید علمای غرب، تربیت، طب، تمدن قدیم، شخصیت های برجسته، ورزش در اسلام، اماکن مختلف، دنیای علمی، آیا می دانید و آشپزخانه اسلامی وجود دارد.

وی در ارتباط با اینکه چه شد که به ایران آمد و از کجا درس اسلام شناسی را آغاز کرد، گفت: ۴ سال پیش و برای ادامه تحصیلات به ایران آمدم، من در روسیه دانشگاه حقوق را تمام کردم و برای ادامه تحصیل باید یک کشور دیگری را انتخاب می کردم، طبق مشورت یکی از دوستان که در ایران تحصیل می کرد، نسبت به تحصیل در این کشور رغبت پیدا کردم و این باعث شد که به ایران بیایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۳
Seyed Meisam Jasemi
مشرق: در این گزارش به فهرست کوتاهی از جنایات ضد بشری و ضد انسانی نظام آمریکا اشاره می‌ شود. نظامی که در ورای دم زدن از حقوق بشر کارنامه سیاهی در احترام به اولین حق طبیعی هر انسان، «زیستن»، دارد. با اطلاع از ارتکاب چنین آزمایش‌ هایی به نظر می‌ رسد که بر اساس مانیفست شیطانی این نظام شیطان مدار هر گونه جنایت و ظلم و تعدی نسبت به وجود نوع «انسان» در مسیر بسط قدرت نظامی و تسلیحاتی این نظام آزاد بوده و مورد تایید سردمداران چپاول گر آن است.


1- آزمایش‌ های مربوط به کنترل ذهن

در برنامه کنترل ذهن و پروژه موسوم به MKULTRA ، سازمان سیا در بخشی از آزمایش‌ ها از مواد روان گردان استفاده کرد. هدف کلی این پروژه دست یابی به روش‌ هایی برای تحت تاثیر قرار دادن، کنترل و استخراج اطلاعات از ذهن افراد بود. برای انجام برخی از این آزمایش‌ ها دکتر کامرون (Donald Ewen Cameron) که از همکاران سیا بود؛ از بین بیماران پذیرفته شده در کلینیکش استفاده کرد. این بیماران اکثرا به دلیل افسردگی و اضطراب به کلینیک او مراجعه کرده بودند. درمانی که برای آنها در نظر گرفته شد بخشی از پروژهای سیا بود که زندگی طبیعی آنها را دگرکون کرد.

در طی سال‌ های ۱۹۵۷ تا ۱۹۶۴ دکتر کامرون به آزمایش شوک الکتریکی ۳۰ تا ۴۰ برابر مقادیر استاندارد بر روی این بیماران پرداخت. او از داروهایی استفاده کرد که بیماران را برای ماه‌ ها به کما می‌ برد. بیماران بسیاری در اثر این آزمایش‌ ها توانایی تکلم و حافظه خود را از دست داده، هویت و پدر و مادر خود را فراموش می‌ کردند. به جهت سهولت تدابیر امنیتی برخی از این آزمایش‌ ها بر روی کودکان انجام می‌ شد که تا تجاوزات جنسی نسبت به این کودکان توسعه یافته بوده است.



کامرون، شوک الکتریکی ۳۰ تا ۴۰ برابر مقادیر استاندارد را بر روی بیماران آزمایش می کرد.

2- آزمایش گاز خردل بر روی سربازان در اتاق‌ های گاز

با شروع مطالعات بر روی تسلیحات بیولوژیک و شیمیایی در دهه چهل میلادی، ارتش آمریکا برای سنجش کارایی این تسلیحات و به منظور آمادگی در مقابله با حملاتی از این نوع آزمایش‌ هایی را بر روی سربازان خود انجام داد. سربازان در حالی که هیچ اطلاعی از موضوع نداشتند تحت تاثیر گاز خردل و دیگر عوامل شیمیایی قرار گرفتند. برای آزمایش کارایی ماسک‌ ها و لباس‌ های ضد گاز، سربازان را پس از پوشیدن و نصب لوازم مربوطه در اتاق‌ های گاز در بسته زندانی کرده و عوامل شیمیایی را‌‌ رها کردند. برخی از این عوامل به راحتی از لباس‌ ها عبور کرده و پوست را می‌ سوزاندند. تاول‌ های دردناک و التهابات پوستی شدید از نتایج تماس این عوامل با پوست بود. در صورت استنشاق ریه سربازان شدیدا ملتهب شده و تنفس برای آنها غیر ممکن می‌ شد. گزارش‌ هایی موجود است که نشان می‌ دهد علاوه بر سربازان از بیماران بستری شده در بیمارستان‌ های مختلف ارتش نیز به عنوان مدل آزمایشگاهی برای آزمایش مواد شیمیایی و بیولوژیک استفاده شده است.

3- بمباران شیمیایی مردم

برای بررسی چگونگی مدیریت حمله‌ های احتمالی شیمیایی و بیولوژیک، ارتش با کمک سیا و دولت اقدام به رها سازی برخی از عوامل شیمیایی بر روی شهرهای آمریکا کرد تا به عنوان مدلی برای مقابله با حمله‌ های احتمالی استفاده کند. عوامل سیا در شهر Tampa Bay عامل سیاه سرفه را انتشار دادند که منجر به همه گیری شد و ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند. در آزمایشی دیگر نیروی دریایی شهر سانفرانسیسکو را با عوامل بیماری زای باکتریایی آلوده کرد که در نتیجه بسیاری از مردم به پنومونی دچار شدند. ارتش در آوون پارک، ساوانا و چند جای دیگر میلیون‌ ها پشه حامل ویروس‌ های تب زرد و تب دانگو را‌‌ رها کرد که موجب بیماری‌ های فراوانی از جمله تیفوئید، تب‌ های مختلف، مشکلات تنفسی و تولد نوزادان مرده شد. عوامل ارتش تحت عنوان گروه‌ های بهداشتی به منطقه اعزام شدند و به جای کمک رسانی بهداشتی واقعی به بررسی نتایج آزمایش پرداخته و از درمان مردم جلوگیری کردند.

4- آلوده سازی گوآتمالا

در دهه ۴۰ آمریکا اقدام به آزمایش کارایی پنی سیلین برای مقابله با سیفلیس بر روی شهروندان گوآتمالایی کرد. ابتدا از طریق رسوخ دادن فاحشه‌ های آلوده به این بیماری در بین مردم، افراد بی‌ اطلاع و برخی بیماران بستری در کلینیک‌ های روانی و سربازان آلوده شدند. اما انتشار بیماری با این روش به حدی نرسید که مورد نظر تحقیقات بود. در نتیجه روش آلوده سازی مستقیم انتخاب شد که طی آن باکتری‌ های سیفلیس بر روی بدن و صورت مردان پاشیده می‌ شد.

در تعدادی از آلوده سازی‌ ها باکتری از میان مهره‌ ها به مایع نخاعی افراد تزریق شد. پس از آلوده سازی جمعیت مورد نظر، بررسی روش‌ های درمانی شروع شد. اما عده‌ای از افراد آلوده شده بدون درمان‌‌ رها شدند. در اکتبر ۲۰۱۰ هیلاری کلینتون از بابت انجام این ازمایش‌ ها توسط آمریکا عذر خواهی کرد و اعلام کرد بررسی‌ هایی برای یافتن افرادی که احتملا آلوده شده و بدون درمان‌‌ رها شده‌اند شروع خواهد شد!


هیلاری کلینتون پس از 60 سال معذرت خواهی کرد!

5- بررسی اثرات بمب اتمی بر روی انسان

در طی پروژه منهتن که منجر به ساخت و آزمایش اولین بمب اتمی شد، اثرات مواد رادیو اکتیو از طریق تزریق پلوتونیوم به تعدادی از بیماران بیمارستان‌ های ارتش و بیمارستان شیکاگو بررسی شد. این بیماران از موضوع بی‌ اطلاع بوده و آزمایش کاملا به صورت سری انجام شد. در پروژه‌ای موسوم به Oak Ridge این آزمایش‌ ها بر روی تعدادی از سربازان نیز انجام شد. اکثر این افراد در اثر صدمات ناشی از تزریق پلوتونیوم عمر کوتاهی داشته و جان خود را از دست دادند. در ماساچوست دکتر سوئیت (William Sweet) مامور تکرار آزمایش با استفاده از اورانیوم شد. او در سال ۱۹۴۷ بودجه‌ای از طرف پروژه منهتن در اختیار داشت و به بررسی آثار تزریق اورانیوم به بیماران پرداخت.

6- تزریق عامل شیمیایی نارجی (دیوکسیدین) به زندانیان

عامل نارنجی یکی از خطرناک‌ ترین مواد شیمیایی در تسلیحات نامتعارف است که آمریکایی‌ ها از آن در جنگ ویتنام استفاده کردند. به تصویر کشیدن اثرات این ماده بر روی انسان و همچنین نوزادان متولد شده از زنان در معرض قرار گرفته دشوار است. کمپانی Dow Chemical بعد از دریافت بودجه‌ای برای تولید این عامل با ارتش آمریکا در مورد آزمایش آن بر روی انسان همکاری کرد. دکتر کلیگمن (Dr. Albert Kligman) در یک سری آزمایش دیوکسیدین که ماده اصلی این عامل است را به بدن زندانیان تزریق و اثرات آن را مطالعه کرد. بدیهی است با دیدن تصاویر مربوط به ویتنامی‌ هایی که تحت تاثیر این ماده بوده‌اند آشکار خواهد بود که تزریق این ماده خطرناک به بدن زندانیان چه بلایی بر سر آنها آورده است.



تاثیر عامل نارنجی بر بدن یک سرباز ویتنامی

7- عملیات پیپر کلیپ Paper Clip

طی این عملیات که بعد از جنگ جهانی دوم انجام گرفت ارتش آمریکا محققین درگیر در آزمایش‌ های مرتبط با ساخت بمب‌ های شیمیایی و بیولوژیک و نیز افرادی که در آزمایش بر روی انسان زنده تبحر پیدا کرده بودند را از اروپا به آمریکا منتقل کرده و ضمن حمایت از آنها با اعطای هویت‌ های جعلی از آنها در آزمایشگاه‌ های خود برای توسعه تسلیحات نامتعارف استفاده کرد. محققین اروپایی آزمایش‌ های دهشتناکی مانند پیوند جسمی دو قلو‌ها برای ایجاد یک واحد جسمی، تخریب بافت عصبی افراد بدون بیهوش کردن آنها و مطالعه اثرات انفجار بر این افراد انجام داده بودند که برای ارتش آمریکا بسیار جذاب بود. این محققین با امکانات فراهم شده در ارتش آمریکا به جنایات خود علیه بشریت در خاک آمریکا ادامه دادند.

8- مبتلا کردن مردم پورتوریکو به سرطان

در سال ۱۹۳۱ دکتر رودز (Cornelius Rhoads) با دریافت بودجه‌ای از بنیاد راکفلر مامور شد در مورد سرطان تحقیق کند. او برای این کار مردم پورتوریکو را انتخاب کرد و پس از مبتلا کردن ایشان به سرطان به آزمایش‌ های خود پرداخت. این آزمایش‌ ها ده‌ ها مورد مرگ را در پی داشت. او بعد‌ها به عنوان نائب رئیس انجمن سرطان آمریکا انتخاب شد.



نظام ضد بشری از رودز تشکر می کند!

9- آزمایش‌ های پرتو دهی بر روی انسان

در دهه ۶۰ میلادی پنتاگون یک سری آزمایش‌ های پرتو دهی انجام داد. برای این کار مردم فقیر سیاه پوست که به سرطان مبتلا بودند انتخاب شدند. به آنها گفته شده بود که نوعی فرایند درمانی بر روی آنها انجام خواهد شد در حالی که هدف، آزمایش اثرات پرتو دهی شدید بر روی بدن انسان بود. با ترفندهای گوناگون از این بیماران رضایت نامه‌ هایی اخذ شده بود تا بعدا مشکلی پیش نیاید. به همین شکل دکتر سینگر (Eugene Saenger) از طرف آژانس حمایتی دفاع اتمی بودجه‌ای برای آزمایش پرتو X بر روی انسان دریافت کرد که نتیجه تحقیقات او مرگ حداقل ۲۰ انسان فقیر سیاه پوست بود. پرتوهای مضر تقویت شده بافت‌ های درونی و پوست این بیماران را تخریب می‌ کرد و آنها را در وضعیت فلاکت باری قرار می‌ داد.



سیاه پوستان انتخاب مناسبی برای آزمایش ها تلقی می شدند.

10- پروژه کلیماکس

طی آن خانه‌ هایی در نیویورک و سانفرانسیسکو ساخته شد تا محل مناسبی برای آزمایش اثرات ماده روان گردان LSD بر روی افراد باشد. برای جذب افراد به این خانه‌ ها از فاحشه‌ هایی که از سیا حقوق می‌ گرفتند استفاده می‌ شد. به افراد پس از ورود به این خانه‌ ها به اجبار انواع مختلف مواد روانگردان به خصوص LSD تزریق می‌ شد. سپس در چند روز آینده از خروج آنها جلوگیری شده و متخصصین حاضر در این خانه‌ ها به مطالعه رفتار و اثرات این مواد در افراد می‌ پرداختند. در برخی موارد برای مشاهده حد نهایی اثرات، مقادیر فراوان و غیر معمولی از مواد به افراد که اکثرا نیر از جوانان بودند؛ تزریق می‌ شد.


جوانان پس از ورود به خانه های کلیماکس در اختیار کارشناسان مواد روانگردان قرار می گرفتند

11- گرد و غبار اتمی در اقیانوس آرام

بعد از موفقیت آمریکا در جنایت بزرگ اتمی در هیروشیما و ناکازاکی، سردمداران این کشور شروع به تست صد‌ها بمب هسته‌ای در اقیانوس آرام کردند. این بار خطر قدرت اتمی شوروی بهانه انجام این آزمایش‌ های هولناک بود. در ۱۹۵۴ در جزایر مارشال یکی از بزرگ‌ ترین آزمایش‌ های اتمی انجام شد. وجود این آزمایش‌ ها که تا آن زمان به صورت مخفی انجام می‌ شد در اثر وزش باد و انتقال گرد و غبارهای آلوده با ذرات رادیواکتیو به سوی جزایر اطراف آشکار شد و مخفی کاری آمریکا با شکست مواجه گردید.

مردم جزایری که در معرض این غبارات قرار گرفتند به بیماری‌ های شدیدی دچار شدند که از جمله آنها نقایص مادر زادی بود. در نسل‌ های بعدی بیماری‌ هایی همچون سرطان غدد تیروئید و تومورهای مختلف در بین مردم این جزایر دیده شد. آمریکا حتی به این جنایت نیز به صورت فرصتی نگاه کرده و پروژه ¼ را که شامل بررسی آثار غبارهای رادیواکتیو بر روی انسان بود را اجرا کرد. همین موضوع موجب مطرح شدن بحث‌ هایی در مورد عمدی بودن ایجاد و هدایت گرد و غبارهای رادیواکتیو به سوی مردم جزایر اقیانوس آرام شد.



 اثر پرتوهای رادیواکتیو بر بدن افراد

12- تاسکیگ:

از سال ۱۹۳۲ تا ۱۹۷۲ محققین ۴۰۰ مرد سیاه پوست را در منطقه تاسکیگ آلاباما برای مطالعه مراحل پیشرفت بیماری سیفلیس به باکتری این بیماری آلوده کردند. در حالی که هیچ‌گاه به این افراد در مورد بیماری شان چیزی گفته نشد. به آنها گفته شده بود که به بیماری جعلی «خون بد» دچار هستند و پزشکان در تلاش برای معالجه آنانند. با اینکه در سال ۱۹۷۴ پنی سیلین به عنوان درمان سیفلیس مطرح شد اما باز قربانیان تاسکیگ از این موضوع بی‌ خبر نگه داشته شدند تا مطالعه این بیماری که اثرات طولانی مدتی بر بدن انسان دارد تا ۳۰ سال ادامه داشته باشد. با روشن شدن جوانب این جنایت اعتراض‌ های شدیدی انجام گرفت تا جایی که کلینتون مجبور به عذر خواهی رسمی از مردم این کشور گردید و گفت متاسف است که دولت «یک پژوهش‌ نژاد پرستانه را ترتیب داده است«



به آنها گفته شده بود که به بیماری جعلی «خون بد» دچار هستند

یقینا در سال‌ های آینده شاهد اشکار شدن آزمایش‌ های ضد انسانی و دهشتناک بیشتری بر روی انسان و دیگر موجودات زنده خواهیم بود. آزمایش‌ هایی که قطعا هم اکنون نیز از سوی بزرگ‌ ترین داعیه دار حقوق بشر در آزمایشگاه‌ های مخفی ارتش آمریکا و یا در قالب برنامه‌ های مختلف بهداشتی بر روی مردم کشورهای فقیر انجام می‌ شود.

منابع و مآخذ برای مطالعات بیشتر:


http://news.bbc.co.uk/2/hi/england/2254664.stm

http://www.apfn.org/apfn/experiment.htm

http://rense.com/general36/history.htm

http://www.naturalnews.com/019189.html

http://www.torontoalpha.org/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=124

http://www.heatherwokusch.com/index.php?name=News&file=article&sid=137

http://www.mnwelldir.org/docs/history/experiments.htm

http://www.chemtrails911.com/docs/-%202007/Chemical%20and%20Biological%20Testing%20on%20Human%20beings.htm

https://www.wsws.org/articles/2002/nov2002/arti-n13.shtml

http://www.rense.com/general32/cvvf.htm

http://www.prisonplanet.com/news_alert_100802_biological.htm

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۷
Seyed Meisam Jasemi

به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسن عباسی در نشست بخش تحول علوم انسانی نمایشگاه قرآن با عنوان «انسان در علوم انسانی اقتدار آفرین» به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در بخشی از سخنانش گفت: علم انسانی غربی‌ ها امروز پاسخ مناسبی به پرسش اول در مورد اینکه انسان چیست و کیست، نداده است. علم غربی بیان کرده انسان حیوان غیر قابل اعتماد است. در تبیین دنیای انسان و مناسبات اجتماعی و روابط بین انسان‌ ها، گل سرسبد علوم غربی که علم اقتصاد است، جامعه را طوری به فاجعه کشانده است که آن جامعه در حال فروپاشی است.

در حداکثر و در حد اعلایش اگر ما به علم انسانی غربی ها تن در دهیم که تن نمی‌ دهیم، عاقبتی که منتظر ماست آن اتفاقی است که در اسپانیا، یونان، ایتالیا، ایالات متحده، کانادا، انگلیس و سایر کشورهای غربی افتاده است، غیر از این نیست مطمئن باشید. شما ببنید در 5، 6 ماه گذشته چطور فتیله‌ ارز و سکه و دلار و اینها بدون هیچ منطقی بالا و پایین می‌ شود.

بزرگترین اشتباه جمهوری اسلامی این بود که باید ابتدای انقلاب، کنار دست بانک مرکزی، نهاد انقلابی صندوق درست می‌ کرد. تنها جایی که در انقلاب اسلامی به هیچ وجه روحیه‌ای انقلابی ندارد بانک مرکزی است و جمهوری اسلامی از جایی زمین می‌ خورد که اسمش بانک مرکزی و وزارت اقتصاد است.

رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان بعد از فتنه در سال 88 در دیدار با اساتید دانشگاه فرمودند: علومی که از غرب آمده است مال جامعه‌ای خودشان است و به درد ما نمی‌ خورد. اینجا مسئولان با علومی که نباید بیاموزند، تربیت می‌ شوند و با همین دانش کسب شده، مسئول دستگاه‌ های دولتی می شوند و نتیجه اش را امروز در در وزارت اقتصاد می‌ بینیم.

کینز در مقاله‌ای در سال 1930 گفته است برای رشد اقتصادی غرب چاره جز رواج طمع و ربا را در جامعه نداریم. این سخن به ما قبل جنگ جهانی دوم بر می گردد در حالی که کینز را معمار اصلاح اقتصاد بعد از جنگ جهانی دوم قلمداد می کنند.

اکنون شیوع طمع در جامعه ما در قالب کاری است که تلویزیون جمهوری اسلامی بواسطه تبلیغات بازرگانی‌ اش انجام می‌ دهد که زندگی مردم شده فلان خوردنی توپی و موتوری. 82 سال بعد از جمله‌ای که کینز گفت، امروز در حکومت اسلامی تلویزیون صبح تا شب در ماه رمضان برنامه‌ای اخلاقی را قطع می‌ کند و در بین آن مردم را به طمع دعوت می‌ کند.

توطئه صهیونیستی

خدا می‌ داند اگر بانک های جمهوری اسلامی تبلیغ نکنند چه بودجه‌ای ذخیره می‌ شود و آنها می‌ توانند دردهای زیادی از جامعه را درمان کنند. خدا می‌ داند توطئه صهیونیستی چیزی نیست جز آنکه برای عقیم کردن دختران از چیپس و پفک استفاده کند. آخر هزینه‌ای که برای این تبلیغات سیب زمینی سرخ کرده و ذرت بو داده می شود از کجا می‌ آید، که هر ساعتی تلویزیون و رادیوی جمهوری اسلامی را روشن می‌ کنیم مدل توپی و یا موتور‌ی‌ اش تبلیغ می‌ شود.

آنهایی که فکر می‌ کنند که چرا مراکز زنان و زایمان و نازایی اینقدر پرمشتری است بروند ببینند در 20 سال گذشته مهمترین خوراک و تنقلات دختران مملکت مدل توپی‌ اش بوده یا موتوری‌ اش. ازدواج که در کشور ما سنش به تاخیر افتاده و بعد از ازدواج هم که خانم ها بچه‌ دار نمی‌ شوند تا دکترا بگیرند و بعد هم که تصمیم به بچه دار شدن می گیرند، تازه اول رفت و آمد در مطب‌ های زنان و زایمان و نازایی است؛ یکی از دلایل این موضوع تغذیه‌ای نامناسب هم می تواند باشد.

اصلی ترین درد جامعه‌ ما چیست!؟

کینز، 82 سال قبل فریاد می‌ زند که باید طمع را رواج داد، ما در نمایشگاه قرآن می‌ نشینیم و می‌ گوییم درد جامعه‌ مان چیست؟ این است که رسانه‌ ملی ما صبح تا شب مردم را به طمع دعوت می‌ کند. خدا می‌ داند کسانی که این طور پیام‌ های بازرگانی درست می‌ کنند و این طور حرص و ولع و طمع را تولید می‌ کنند عاقبتشان چیست؟ این ها اصحاب علی (ع) نیستند و نروند شب‌ ها قرآن به سر بگیرند، اینها اصحاب کینز هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۹
Seyed Meisam Jasemi

یک آسیب شناس اجتماعی و متخصص علوم رفتاری گفت: براساس پژوهش انجام شده تعداد والدین سر راهی 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

دکتر مجید ابهری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس پژوهش انجام شده توسط گروه آسیب شناسی بنیاد علوم رفتاری که در مراکز نگهداری سالمندان گیلان، زنجان، مشهد، قم و سرای احسان، کهریزک و هاشمی نژاد تهران انجام شده است نشان می دهد که در حال حاضر تعداد فرزندانی که والدین خود را سر راه می گذارند نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

به گفته وی، تا به حال بعضی از ما تصور می کردیم که واژه سر راهی را فقط برای بعضی از کودکان و نوزادان استفاده می کنند اما متاسفانه در دهه گذشته با والدین سر راهی مواجه شدیم پدر و مادرانی که به علت کهولت، بیماری و نداشتن حمایت مالی و اقتصادی توسط فرزندان خود در بیمارستان ها، خیابان ها، و بعضی از مراکز اجتماعی رها می شوند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: با توجه به افزایش آمار بیماری ها در سنین پیری مخصوصا آلزایمر و بیماری های روانی و عصبی از آنجا که مراکز نگهداری اینگونه افراد بسیار محدود بوده و نیاز به هزینه های سنگین دارد بعضی از فرزندان قادر به تحمیل این هزینه ها و هزینه های دارویی پدر یا مادر خود نبوده و آنها را در خیابان ها رها می کنند.

ابهری گفت: در حال حاضر 25 درصد از سالمندان موجود در خانه های سالمندان بخش دولتی، افرادی هستند که توسط فرزندان خود به این گونه مراکز سپرده شده اند و یا توسط نیروی انتظامی از خیابان ها جمع آوری شده و به این مراکز تحویل داده شده اند.

وی به دلایل این اقدام اشاره کرد و افزود: گران بودن دارو و درمان در دوران سالمندی مخصوصا داروهای مخصوص بیماری های روانی و اعصاب، ضرورت استفاده از غذاهای رژیمی برای سالمندان هممچنین گرانی پرستار، لازم است نهادهای اجتماعی مثل وزارت رفاه، سازمان بهزیستی و کمیته امداد با تشکیل یک کارگروه ویژه نسبت به رسیدگی به وضعیت این افراد که عمر خود را صرف خدمات مختلف کرده اند، نمایند و اجازه ندهند از آنها هتک هرمت شود.

این آسیب شناس گفت: همچنین رسانه ها نیز با اطلاع رسانی و آگاه سازی به فرزندان آموزش دهند که رفتار خود را با والدین بهبود بخشند و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ارزان یا رایگان به سالمندان نیز می تواند از اینگونه مشکلات جلوگیری کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۷
Seyed Meisam Jasemi

یکی از شهرک‌ نشینان صهیونیست کودک فلسطینی را در شهر الخلیل با ماشین زیر گرفت.

ایسنا به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم نوشت: یکی از شهرک‌ نشینان شهرک "کریات اربع" دوشنبه شب منقذ الجعبری 10 ساله را با خودروی خود در خیابان الالتفافی واقع در شرق شهر الخلیل در کرانه باختری زیر گرفت.

این در حالی است که منابع پزشکی اعلام کردند که کودک فلسطینی از نواحی مختلف دچار جراحت‌ های شدید شده و در حال حاضر در بیمارستان است.

منابع امنیتی نیز اعلام کردند که راننده خودرو کودک فلسطینی را به طور عمدی زیر گرفته و سپس از مکان تصادف گریخته است.

تاکنون ده‌ ها کودک فلسطینی در خیابان الالتفافی توسط شهرک‌ نشینان تندرو به شکل عمدی با ماشین زیرگرفته شده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۹
Seyed Meisam Jasemi

فارس به نقل از پایگاه خبری "عراق القانون" نوشت: فعالان حقوق بشر عراق اعلام کردند که گروه‌ های مسلح در سوریه اقدام به اعدام یک کودک شیعه عراقی کردند.

بر اساس این گزارش، خانواده این کودک در منطقه "سیدۀ زینب" در ریف دمشق ساکن بودند که تروریست‌ های مسلح به منزل این خانواده حمله و پس از کشتار تمام اعضای آن، این کودک را اعدام کردند.

از سوی دیگر شیخ "محمد العریفی" شیخ وهابی سعودی از گروه‌ های مسلح ضد نظام "بشار اسد" خواست که مانع انتشار تصاویر حملات خود علیه نیروهای ارتش و شهروندان سوریه و مخالفان خود شوند.

وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی "توییتر" از تروریست‌ های سوریه خواست که به حملات تروریستی و کشتار و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم سوریه ادامه دهند اما مانع انتشار تصاویر جنایات خود شوند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۴
Seyed Meisam Jasemi

مژده ای دل که شب نیمه شعبان آمد
بر تن مرده و بی جان جهان جان آمد
بانگ تکبیر نگر در همه عالم برپاست
همه گویند مگر جلوه ی یزدان آمد
عالم کون و مکان در طرب و وجود و سرور
حور و غلمان و ملائک همه خندان آمد
از زمین نور به بالا رود امشب زیرا
نور خورشید امامت همه تابان آمد
فاش گویم که شود شاد دلت زین مژده
مهدی فاطمه آن مهر فروزان آمد
مهدی آل محمّد گل گلزار رسول
حجة ابن الحسن آن مظهر ایمان آمد
باب او عسکری و مام او را نرجس شد
زین دو گوهر ثمر لؤلؤ و مرجان آمد

"فرا رسیدن سالروز ولادت گل سرسبد هستی آخرین ذخیره الهی یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم حجت ابن الحسن العسکری (ع) مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به تمامی محبان ومنتظران آن حضرت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم ."


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۹
Seyed Meisam Jasemi

خجسته زادروز یگانه منجی عالم بشریت ، بقیة الله الاعظم ، مهدی موعود، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به شما و به همه منتظران آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می کنم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۱
Seyed Meisam Jasemi