مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

- دو کتاب با عناوین "ایدز و پزشکان مرگ" (1988) و "خون عجیب" (1993) از دکتر "آلان کانت ول"




دو کتاب معروف از "آلان کانت ول" که به بررسی علمی موضوع تولید آزمایشگاهی ویروس ایدز می پردازد.


- سلسله مقالاتی از "ویلیام کمپ‏بل داگلاس" پزشک برگزیده انجمن ملى سلامت آمریکا در سال 1985




کمپل داگلاس از پزشکان پیشرو مدافع نظریه مصنوعی بودن ویروس ایدز


بعدها با شناسایى، رمزگشایى و توالى یابی ژنوم ویروس ایدز مشخص شد که ساختار آن توامان بسیار مشابه یک ویروس جنین گوسفندى به نام "ویسنا" و ویروس تى ـ سل لوسمى انسانى  (HTLV-I)است. بررسى‏ ها نشان داد که حدود 97 درصد ژنوم ویروس HIV شبیه ساختار ویروس ویسنا و مابقی آن کاملا مشابه ژنوم ویروس HTLV-I است. هم چنین نشانگان ابتلاى به این بیمارى نیز ترکیبى از تأثیرات این دو نوع ویروس است. نکته قابل توجه آن است که اصولاً هیچ رابطه‏ اى که توجیه‏ کننده تکامل طبیعى ترکیب این دو ویروس در طبیعت باشد، وجود ندارد و تنها راه ترکیب شدن آن‏ها، ترکیب مصنوعى آن به دست انسان در آزمایشگاه های بسیار پیشرفته است.


واکسن‌ هایی برای حیات یا پیام‌ آوران مرگی دردناک؟!



واکسن های مرگ


بر طبق این نظریه شیوع ویروس ایدز در سراسر جهان از طریق برنامه ‏هاى واکسیناسیون عمومى سازمان ملل روی داده است. لندن تایمز در مقاله‏ اى با عنوان «واکسن آبله عامل بیمارى ایدز است» که در ماه مى 1987 در صفحه نخست خود منتشر کرد این نظریه را مطرح کرد. در این مقاله نویسنده اشاره می کند که سال‏ ها پیش از شیوع ایدز در آفریقا، 5 تا 7 میلیون نفر از ساکنان آفریقاى مرکزى که خاستگاه ایدز بوده است توسط سازمان بهداشت جهانى واکسینه شده اند. این مقاله هیچ گونه انعکاسى در رسانه‏ هاى گروهى آمریکا نداشت و مسکوت ماند.



برنامه واکسیناسیون سازمان ملل در آفریقا طی سال های قبل از شیوع ویروس ایدز در این قاره 


علاوه بر واکسن آبله، برخى نیز گسترش ایدز را با واکسن هپاتیت که بخشى از آن از بدن شامپانزه گرفته شده و در سال 1978 به همجنس‏بازان آمریکایى در نیویورک و سانفرانسیسکو تزریق شد؛ مرتبط می دانند. این همجنس بازان نیز پس از چندى به ایدز مبتلا شدند. حتی واکسن فلج اطفال نیز بعدها برای محققین مشکوک به نظر رسیده و بحث هایی پیرامون گسترش ایدز در اثر استفاده از آن درگرفت و تا حدی نیز تایید شد. جالب این است که انتشار نتایج آزمایش‌ ها و تحقیقات مراکز علمی مستقل درباره برنامه های واکسیانسیون سازمان‌ های بهداشتی معتبر و ارتباط این طرح‌ ها با گسترش برخی بیماری‌ های مهلک در مراحل نخست با انکار شدید این سازمان‌ ها و نهایتاً با سکوت سنگین آنها همراه شد. اما در این میان گفته های کاشف ویروس ایدز بسیار شایان توجه است. روبروت گالو، کاشف ویروس  HIV به نشریه تایمز می گوید: "ارتباط بین برنامه‌ های سازمان بهداشت جهانی و گسترش بیماری‌ های همه‌ گیر زمینه مطالعاتی مهم و جالب است. من قاطعانه نمی‌ توانم بگویم که این موضوع واقعاً اتفاق افتاده است، اما سال‌ هاست که معتقدم، استفاده از واکسن‌ های زنده، همانند آنچه که در مورد واکسن فلج‌ اطفال اتفاق افتاد، می‌ تواند به فعال ساختن عوامل خفته‌ای چون ویروس ایدز بیانجامد." به رغم اهمیت فوق‌ العاده این موضوع، رسانه‌ های آمریکایی در قبال آن کاملاً سکوت کردند و گالو نیز پس از آن هیچ صحبت دیگری در این‌ باره نکرد.




روبروت گالو، کاشف ویروس ایدز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۲
Seyed Meisam Jasemi

عدم وجود هرگونه حد و مرز اخلاقی و انسانی در به کارگیری ابزارها، نیروها و دانش ها در جهت استیلا، تضعیف، بهره کشی و حتی حذف ملت های دیگر از اصول اساسی اساس نامه کهن مستکبرین و استیلاجویان عالم است. درک ملموس تر عبارت "عدم وجود" در گفته پیشین، با نگاهی کوتاه به تاریخ زخم خورده بشر از دست ستم و غارت طاغوتیان به خصوص در قرن بیستم آسان تر خواهد بود. در این گزارش به بررسی مختصر نمونه ای از عدم وجود این حد و مرز در دستگاه سیاست گذاری های بلند مدت آمریکا خواهیم پرداخت که از مجرای یک پروژه ده میلیون دلاری با نام "ایدز" گریبانگیر بشر امروز شده است.


ظهور و شناسایی ایدز


در سال های پایانی دهه هفتاد میلادی، خبر شیوع بیمارى جدیدى در بین متخصصین سیستم ایمنی انسانی پیچید و قبل از این که کاری از دست ایشان بربیاید منجر به مرگ میلیون‏ ها نفر شد. این بیماری ایدز نام گرفت که به سرعت با سیستم ایمنى بدن درگیر شده و قربانى خود را شدیدا در برابر عفونت‏ ها و اختلالات عصبى، ضعیف مى‏ سازد به طوری که فرد چاره‏ اى جز مرگ نخواهد داشت و حتی ممکن است پیش از آن که به طور طبیعی به دست این بیماری از بین برود برای رهایی از درد و رنج آن دست به خودکشی بزند.


ویروس این بیمارى در سال 1984 پس از چند سال از شیوع آن شناسایى شد و معلوم شد که عضو ناشناخته و جدیدی از خانواده رتروویروس ها می باشد. بلافاصله پس از شناسایی این عامل ناشناخته که تاریخ پزشکی بشر هیچ سراغی از آن نداشت نظریه پردازی های علمی برای تبیین منشا آن آغاز شد.


در این میان مسببین اصلی جنایت که به خوبی از منشا این ویروس آگاه بودند با فعال کردن عوامل خود در جرگه نظریه پردازان به ارائه نظریاتی در حد پاورقی نشریات فکاهی و غیراخلاقی روی آوردند تا بتوانند اصل موضوع را هرچند برای مدتی کوتاه خارج از دایره تحقیقات مستقل دانشمندان خدوم بشریت قرار دهند که آن نیز چند صباحی دوام نیاورده و علم عاری از دسایس شیطانی مسیر خود را پیمود. قبل از ورود به مبحث اصلی در زیر به چند نمونه از این قبیل نظریات گمراه کننده اشاره می شود.


نظریه میمون‏ هاى سبز


میمون سبز


میمون سبز، اولین متهم در پرونده مبتلا شدن انسان به ایدز


در همان مراحل اولیه شناسایی ویروس ایدز از آنجا که این ویروس برای دنیای علم کاملا نوظهور می بود می بایست منشائی کاملا عجیب نیز برای آن تراشیده می شد. منشائی که بتواند تا مدتی مجامع علمی مستقل را سرگرم خود کند. از آنجا که بیماری برای نخستین بار از آفریقا گزارش شده بود قرعه به نام میمون های سبز آفریقایی افتاد و تا مرز برقراری رابطه جنسی با این حیوان نیز پیش رفت! این نظریه، به عنوان نخستین توضیح درباره منشأ ایدز منتشر شد. مطابق این نظریه، این ویروس در میمون‏ هاى سبز آفریقایى شکل گرفته و سپس از طریق نزدیکى جنسى مردم محلى با این حیوان (؟!) و یا در نتیجه خوردن گوشت آن‏ها، به انسان منتقل شده است. مطابق این نظریه، خاستگاه ایدز آفریقا بوده و پس از آن به سراسر جهان انتقال یافته است. البته نظریه در باره این سوال احتمالی که چرا مردم محلی در طول هزاران سال زندگی در آن محیط به یکباره در دهه هفتاد میلادی دچار هوس نزدیکی با این حیوان شده و موجب شیوع چنین بیماری مهلکی در سراسر جهان شده اند پاسخی ندارد! با آشکار شدن هرچه بیشتر جنبه های فکاهی این نظریه در دوم ژوئن 1988، نشریه لوس آنجلس تایمز در مقاله‏ اى علمى، این نظریه را کاملاً مطرود دانست و افشا نمود که اساسا ساختار و ترکیب ماده ژنتیک این بیمارى، هیچ گونه سازگارى و تطابقى با این نوع میمون آفریقایی ندارد.


نظریه شامپانزه




شامپانزه ها متهمین بعدی پروژه ایدز


پس از عدم موفقیت پروژه باوراندن تماس جنسی مردم بومی آفریقا با میمون های سبز دستگاه تبلیغاتی استکبار به سوژه بهتری روی آورد و این بار شامپانزه ها که از نظر تکاملی و سیستم ژنتیکی (و یا شاید از نظر امکان و احتمال برقراری رابطه جنسی!) به انسان نزدیک تر هستند کاندیدای گردن گرفتن مسئولیت این بیماری شدند. به طوری که در سال 1999 دنیای علم شاهد نوعى هجوم رسانه‏ اى با هدف جایگزین کردن نظریه شامپانزه‏ هاى آفریقایى به جاى نظریه میمون‏ هاى سبز شد و ادعا شد که ویروس ایدز از یک ویروس مشابه که در این موجودات وجود دارد مشتق شده است که پى‏آمد آن، پذیرش این نظریه در مجامع علمى بود. اما این دسیسه نیز دیری نپایید و شواهد و بررسى‏ ها نشان داد که خود شامپانزه‏ ها هم به ندرت به ویروس SIV که ویروسى مشابه HIV است، مبتلا مى‏ شوند. در نتیجه اگر حتی شامپانزه ها نیز به ایدز مبتلی شوند بایستى از منبعى ناشناخته به این ویروس مبتلا شده باشند.


میمون ها و وظیفه رسانه های غربی


اما قصه ای که برای ظهور و شیوع این بیماری ساخته و پرداخته شده است تا جایی از هزل و نامربوط گویی آکنده است که پس از در نظر گرفتن پاره ای از ملزومات اخلاقی بیان رسانه ای به چنین چیزی می رسیم که متاسفانه غالباً نیز از سوی جامعه دانشگاهی و علمی تحت قیومیت سیاستمداران دنیای استکباری طاغوت مورد پذیرش می باشد: یک بومی با یک میمون ارتباط جنسی برقرار می کند (و یا به روایت دیگری یک میمون یا شامپانزه آفریقایی یک بومی را گاز می گیرد) آن بومی بعد از آمدن به شهر با فاحشه‌ای خوابیده و آن فاحشه نیز این ویروس را به یک بانکدار محلی منتقل می نماید و وی نیز آن را به همسران سه دوست دختر خود انتقال داده است و بالاخره در ادامه این روند، ناگهان بشریت چشم گشوده و دیده است که ده ها میلیون نفر در آفریقا و سپس در سراسر جهان به ایدز مبتلا شده اند!




گسترش ایدز در آفریقا


ویروس ایدز محصولی دست ساز و آزمایشگاهی


اما نظریه‏ اى تکان‏ دهنده نیز درباره منشأ این ویروس وجود دارد. مطابق این نظریه، منشأ ویروس ایدز اساسا هیچ ارتباطى با میمون‏ هاى سبز، شامپانزه‏ ها و ساکنان آفریقا ندارد. برعکس، حامیان این نظریه بر این باورند که این ویروس، عاملى زیستى است که برای اهداف خاصی در آزمایشگاه های ارتش آمریکا مورد دستکارى قرار گرفته و اصولاً ویروسى ساخته دست بشر است.


ایدز پروژه ای آمریکایی


از منابع فراوان متشر شده توسط حامیان این نظریه برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

- مقاله‏ اى با عنوان "ویروس ایدز در آزمایشگاه‏ هاى پنهانى تولید شده است"، 26 اکتبر 1986، در صفحه نخست نشریه ساندى اکسپرس از دکتر "جان سیل" و پروفسور "یاکوب سیگال" مدیر بازنشسته مؤسسه زیست‏ شناسى دانشگاه برلین.




پروفسور سیگال از اولین مدافعین نظریه دست ساز بودن ویروس ایدز


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۱
Seyed Meisam Jasemi
به گزارش مشرق رئیس‌ جمهور آمریکا باراک اوباما با انتشار یادداشتی به طور رسمی حقوق همجنس‌ گرایان را به رسمیت شناخته و از کلیه وزارتخانه‌ ها و نهادهای آمریکا خواست تا نسبت به تحقق حقوق جهانی قوم لوط تمامی تلاش خود را بکار بندند.

باراک اوباما از زمان تصدی سمت رئیس‌ جمهوری آمریکا تلاش کرد تا به ازدواج همجنس‌ گرایان و لواط کردن آنها، جنبه رسمی بخشیده و اقدامات این قوم را مساوی با حقوق بشر معرفی کند.


در همین راستا، کاخ سفید طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «رئیس‌ جمهور و دولت وی در برداشتن موانع موجود در برابری، مبارزه با تبعیض بر اساس گرایش جنسی و هویت جنسیتی، و تعامل با جوامع همجنس گرا در سراسر کشور مصمم می‌ باشند. همانطور که رئیس‌ جمهور به صراحت در سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر سال جاری اعلام نمود، این تصمیم دولت، برای دفاع از حقوق همجنس‌ گرایان تنها به مرزهای ما نیز محدود نمی‌ شود. وی اظهار داشت: به دلیل این که هیچ کشوری نباید حقوق مردم را به خاطر این که چه کسی را دوست دارند انکار نماید، ما باید برای احقاق حقوق همجنس‌ گرایان در سراسر جهان ایستادگی نماییم.»


باراک اوباما با انتشار یادداشت رسمی، که صریحاً کلیه سازمان‌ های فدرال در خارج آمریکا را شامل می‌ شود، حصول اطمینان از تلاش‌ های دیپلماتیک و کمک‌ های خارجی ایالات متحده در ترویج و محافظت از حقوق همجنس‌ گرایان را خواستار شد. این یادداشت تعیین‌ کننده مسیر اولین استراتژی دولت آمریکا برای «مبارزه با نقض حقوق انسانی همجنس‌ گرایان در خارج از کشور» اعلام شده است.


این یادداشت به وزارت امور خارجه، وزارت خزانه‌ داری، وزارت دفاع، وزارت دادگستری، وزارت کشاورزی، وزارت بازرگانی، وزارت بهداشت و خدمات انسانی، سازمان امنیت داخلی، آژانس توسعه بین‌ المللی ایالات متحده، شرکت چالش هزاره، بانک صادرات و واردات، نماینده بازرگانی ایالات متحده، و دیگر سازمان‌ هایی که احتمالاً توسط اوباما تعیین می‌ شوند، ابلاغ خواهد شد.


یادداشت اوباما سازمان‌ های مختلف آمریکا را به حرکت در مسیرهای زیر توصیه می‌ نماید:


مبارزه با اعلام همجنس‌ گرایی به عنوان یک جرم و یا تبعید به خارج از کشور.

حمایت از هم‌جنس‌ گرایان پناهنده و پناه‌ جوی آسیب‌ پذیر.

افزایش کمک‌ های خارجی برای محافظت از حقوق بشر و پیشبرد عدم تبعیض.

حصول اطمینان از پاسخ سریع و هدفمند ایالات متحده در قبال نقض حقوق انسانی همجنس‌ گرایان در خارج از کشور.
تعامل سازمان‌ های بین‌ المللی در مبارزه با تبعیض علیه همجنس‌ گرایان.
ارائه گزارش پیشرفت.


حتی قبل از این یادداشت نیز، سازمان‌ های ایالات متحده برای ترویج حقوق همجنس‌ گرایان در سراسر جهان تلاش می‌ کردند. در ژانویه 2009، کلینتون، وزیر امور خارجه، دستورالعمل قهرمانی جامع حقوق بشر در وزارت امور خارجه را اعلام نمود، که شامل حفاظت از حقوق همجنس گرایان نیز می‌ شد. کلینتون همچنین در حمایت از همجنس‌ بازان مدعی شده بود: «حقوق بشر یعنی حقوق همجنس‌ بازان، و حقوق همجنس‌ بازان یعنی حقوق بشر.»


طبق اعلام کاخ سفید، وزارت خارجه آمریکا تاکنون در این زمینه به صورت جهانی دست به اقدامات ذیل زده است:


تعامل دو جانبه و منطقه‌ای از طریق سفارتخانه‌ های ایالات متحده، جامعه مدنی و سازمان‌ های چند جانبه برای تشویق کشورها برای لغو یا اصلاح قوانین مربوط به رفتار با همجنس گرایان یا اعلام همجنس گرایی به عنوان یک جرم جنایی.

تقویت حقوق بشر همجنس گرایان در مجامع چند جانبه، از جمله شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد. در ماه ژوئن سال 2011، ایالات متحده، آفریقای جنوبی، و یک گروه فرامنطقه‌ای از حامیان مشترک، اولین قطع‌ نامه شورای حقوق بشر سازمان ملل را در خصوص حقوق همجنس‌ گرایان به تصویب رساندند.

سفارتخانه‌ های ایالات متحده، حمایت ایالات متحده از حقوق همجنس گرایان از طریق دیپلماسی عمومی نوآورانه را اعلام کرده است. سفرا و سفارتخانه‌ ها برای میزبانی بحث‌ های عمومی و میزگردهای تخصصی، انتشار تبلیغات و حمایت از رویدادهای افتخاری تلاش می‌ نمایند.

حمایت از مدافعان حقوق همجنس‌ گرایان و گروه‌ های جامعه مدنی، با کمک به برنامه‌ ریزی و حمایت مالی، از جمله تلاش برای مستند سازی موارد نقض حقوق بشر، ایجاد مهارت‌ های وکالت، ارائه وکلای قانونی و در صورت لزوم، کمک به نقل مکان این افراد.

ارائه گزارش سالانه وضعیت حقوق بشر همجنس‌ گرایان و تهیه گزارش‌ های خاص حقوق بشر مربوط به کشور.

تقویت پرسنل وزارتی و سیاست‌ های کنسولی. وزارت امور خارجه آمریکا طیف وسیعی از مزایای قانونی و کمک هزینه‌ های موجود برای شرکای همجنس‌ باز داخلی بخش خدمات کارکنان خارجی، که در خارج از کشور خدمت می‌ کنند را گسترش داد. ایالات متحده همچنین هویت جنسیتی را در سیاست‌ های فرصت‌ های برابر اشتغال دولت فدرال در سال 2010 گنجانده است.

حمایت از پناهندگان، پناه‌ جویان و مهاجران همجنس‌ گرا از طریق استراتژی حفاظت که توسط دیگر سازمان‌ های دولت ایالات متحده، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان و سازمان‌ های غیر دولتی اجرا می‌ شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۱
Seyed Meisam Jasemi