مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

پادشاه اردن از منظر دیگر - بخش چهاردهم

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۴۳ ب.ظ

البته در حال حاضر با توجه به ارائه ی طرح خاورمیانه ی جدید از سوی آمریکا (159) و ایراد اتهام های پی در پی علیه سوریه و عراق کنونی، قطعاً ملک عبدالله برای لشکرکشی به این دو کشور، کار چندان سختی در پیش نخواهد داشت و در صورت انجام چنین عملی، مورد حمایت آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای ماسونی قرار خواهد گرفت. بنابراین برای تصرف منابع مالی کشورهای همسایه، ملک عبدالله کار سختی در پیش ندارد.


همانگونه که ذکر کردیم، کشور اردن از زمان گذشته تا حال مورد توجه و حمایت کشورهای غربی بوده است و حتی با وجود ضعف زیرساخت های اقتصادی و عدم وجود شرایط مناسب برای کشاورزی، این کشور در رفاه نسبی به سر می برد که این مسئله به دلیل حمایت ها و سرمایه گذاری های پی در پی کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا و انگلیس است. (160)


علاوه بر سرمایه گذاری های اقتصادی، به نظر می رسد که برنامه ی دولت های غربی در بدست گیری نبض کشور اردن، به سرمایه گذاری در حاکمیت این کشور نیز کشیده شده است؛ به طوری که می بینیم انگلستان به نمایندگی از سایر کشورهای ماسونی، در طی 100 سال اخیر سرمایه گذاری ویژه ای بر روی حاکمان کشور اردن انجام داده است؛ بدین ترتیب که از ابتدای تشکیل خاندان سلطنتی هاشمی، انگلستان حمایت های همه جانبه ای از این خاندان انجام داده و شریف حسین و فرزندانش را مورد عنایت خود قرار داده است.


از سوی دیگر با عضویت پادشاهان خاندان هاشمی از جمله شریف حسین و ملک حسین در فراماسونری، (161) زمینه ی تسلط بیشتر بر اردن فراهم آمده است؛ اما تمرکز و توجه ویژه ی انگلستان، بر تولد ملک عبدالله و پادشاهی وی، در نوع خود شگفت انگیز است. بدین نحو که پس از قرار دادن خانم آنتونیت گاردنر بر سر راه ملک حسین و فراهم نمودن شرایط ازدواج وی با ملک حسین، زمینه را برای تولد یک شاهزاده ی دو رگه ی انگلیسی – اردنی فراهم آوردند. (162) سپس با تربیت این شاهزاده، یعنی ملک عبدالله دوم در مدارس و دانشگاه های انگلیسی و آمریکایی و حتی آموزش وی در ارتش انگلستان تا مدارج بالا در حد سرهنگی سواره نظام سلطنتی، (163) او را به صورت کامل برای تحقق اهدافشان در منطقه تربیت نمودند و خو و منش غربی را نیز به عنوان سوغات غرب در وی نهادینه کردند و سرانجام با حرکتی عجیب و کاملاً مشکوک، چند روز مانده به مرگ ملک حسین، شاهزاده حسن برادر ملک حسین را از مقام ولیعهدی خلع نمودند و ملک عبدالله دوم پسر ملک حسین را که نژادی دورگه داشته و مطابق فرهنگ غربی پرورش یافته بود، به جانشینی ملک حسین برگزیدند. (164) از آن پس نیز ملک عبدالله دوم به تأمین منافع غرب در منطقه پرداخته و اعمال شیطانی بسیاری را انجام داده است. عبارت « هلال شیعی » و تهمت های پیرامون آن علیه ایران، (165) (166) دسیسه علیه حزب الله در جنگ 33 روزه و پس از آن، (167) پناه دادن به منافقین (168) و ترور شهید مغنیه، (169) از جمله جنایت های این پادشاه انگلیسی – اردنی می باشد و نشان می دهد که تلاش های غرب و بخصوص انگلستان در جهت تربیت وی، تا حدودی موفق بوده است. بنابراین هیچ بعید نیست که آمریکا و انگلیس، در آینده ای نه چندان دور، ملک عبدالله دوم را مأمور تشکیل خاورمیانه ی جدید نمایند و او را به لشکرکشی به سایر کشورها ترغیب کنند. البته این کار در حال حاضر انجام نشده است، اما انجام این امر در آینده، متحمل می باشد؛ چرا که با تخریب چهره ی آمریکا نزد مردم منطقه ی خاورمیانه و حتی سایر کشورهای جهان، امکان انجام تحرکات مستقیم توسط آمریکا و انگلیس و سایر کشورهای ماسونی در منطقه، کاهش یافته است؛ اما هیچ بعید نیست که این دو کشور از این به بعد برای تأمین منافع خود در منطقه، از نیروهای دست نشانده ی خود بهره جسته و آنان را ترغیب به لشکرکشی به سایر کشورها نمایند. این حالت دقیقاً مشابه سوء استفاده ی آنها از صدام، برای حمله به ایران اسلامی در سال های آغازین بعد از انقلاب ضد آمریکایی مردم کشورمان می باشد. بنابراین آمریکایی ها و انگلیسی ها که سابقه ی استفاده از نیروهای دست نشانده ی خود را دارند، هیچ بعید نیست که در آینده نیز از این نیروها استفاده نمایند.


بدین ترتیب همانگونه که ملاحظه فرمودید، وضعیت و شرایط کشور اردن و پادشاهان این خطه، بخصوص شخص ملک عبدالله دوم به گونه ای است که می توان انتظار تحرکات نظامی پادشاهان این کشور را به منظور تأمین منافع استعمار داشت. اگر چنین امری به وقوع بپیوندد، حرکت مذکور ممکن است شبیه به حرکت سفیانی روایات اسلامی باشد.


با توجه به مطالبی که ذکر شد، به نظر می رسد که ملک عبدالله دوم پادشاه اردن، شباهت های بسیار زیادی با سفیانی توصیف شده در روایات اسلامی دارد. علاوه بر شباهت های مذکور، وضعیت خاص کشور اردن و شخص ملک عبدالله دوم در منطقه ی شام، این احتمال را تقویت می نماید. این شاهزاده ی دورگه ی انگلیسی – اردنی، مهمترین حاکم عربی در منطقه است که منافع آمریکا و انگلیس و سایر دول ماسونی را در منطقه تأمین می کند. فتنه انگیزی این پادشاه در منطقه، زبانزد خاص و عام است و موضع خصمانه ی وی علیه شیعه، همواره دردسرساز بوده است.


باتوجه به شباهت های فراوان ملک عبدالله با سفیانی روایات اسلامی، مسئولین کشور عزیزمان باید توجه ویژه ای به این پادشاه داشته و اعمال و تحرکات او را دقیقاً زیر نظر داشته باشند تا در صورت بروز تحرکات نظامی از سوی وی، آمادگی دفاعی کشورمان بیش از پیش باشد. شباهت ملک عبدالله با سفیانی و شرایط ویژه ی کشور اردن، لزوم توجه به دسیسه های این پادشاه را دو چندان می نماید؛ زیرا در صورتی که وی واقعاً سفیانی باشد، بزرگترین فتنه ی خاورمیانه را در طول تاریخ رقم خواهد زد. البته خوشبختانه روابط سیاسی ایران و اردن چندان نزدیک نیست که این امر نیز به دلیل دسیسه ها و فتنه های ملک عبدالله دوم می باشد؛ اما در هر حال، پیگیری و دقت بیشتر در اوضاع کشور اردن، می تواند بسیار مفید باشد و امکان واکنش به موقع مسئولان کشورمان را در هنگام بروز خطر از سمت دولت اردن، افزایش دهد.


متأسفانه کشور اردن تا حدی در سکوت خبری به سر می برد، حال آنکه ارتش این کشور در حال تجهیز و آماده شدن است. گرچه در حال حاضر نیات و اهداف سران اردن و بالاخص شخص ملک عبدالله از تجهیز افراطی ارتش اردن (آن هم در حالی که خطر بزرگی این کشور را تهدید نمی کند) معلوم نیست، اما قطعاً هرچه باشد، این تجهیز ادوات ارتش اردن، به ضرر ما و به سود اسراییل خواهد بود؛ چرا که پادشاهان اردن به خصوص ملک عبدالله دوم، همواره وفاداری خود را به اسراییل، و دشمنی خود را نسبت به شیعیان و مردم ایران ثابت کرده اند. خدا نکند که روزی این لشکر در اختیار سفیانی قرار گیرد، چرا که در این صورت ابعاد جنایات سفیانی بسیار فاجعه بار خواهد بود. بنابراین از این حیث نیز باید ملک عبدالله را زیر نظر داشت و شباهت وی را با سفیانی روایات، در نظر گرفت.

اما چه چیز ممکن است زمینه را برای حمله ی ملک عبدالله دوم به سوریه و سپس عراق فراهم آورد؛ آن هم در زمانی که آمریکا عراق را اشغال کرده است؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۰
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۱)

دست از کپی احمقانه ملاقات بردار
حرف جدید داری وبلاگ درست کن والا خیلی مجبور به این کارا نیستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی