مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

پادشاه اردن از منظر دیگر - بخش هجدهم

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۳۰ ب.ظ

9 - در حین مطالعه در اینترنت، به تصاویر جالبی برخوردیم که دیدن آن برای خوانندگان محترم وبسایت نیز ممکن است خالی از لطف نباشد. این تصاویر، ملک عبدالله را در حین انجام تمرین های نظامی در ارتش انگلستان نشان می دهد:



« ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن در حین تمرین نظامی در کشور انگلستان.



« ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن در حین تمرین نظامی در کشور انگلستان.


با ملاحظه ی تصاویر بالا می توان به عمق سرسپردگی رهبران عرب منطقه ی خاورمیانه پی برد!


10 - همانگونه که در قسمت قبلی مقاله ذکر شد، مطابق فرمایش روایات، سفیانی صلیب بر گردن از سمت روم می آید: (14) در کتاب « غیبت شیخ طوسی » از بشر بن غالب به صورت مرسل روایت شده که گفت: (15) « سفیانی در حالی که نصرانی شده، صلیب بر گردن، از سرزمین روم می آید. او رئیس گروه است. »


در قسمت قبلی مقاله ذکر کردیم که به احتمال زیاد، منظور از « صلیب بر گردن » بودن، داشتن تعلیمات غربی است. (16) اما مطالبی در اینترنت به دست مؤلف این مقاله رسیده که بسیار تعجب برانگیز بوده و ممکن است « صلیب بر گردن » بودن سفیانی را نیز به صورت ظاهری تأیید کند.


در تصاویر زیر، خوانندگان محترم وب سایت می توانند « ملک فهد » ملعون، شاه سابق عربستان سعودی را که خود را ملقب به خادم الحرمین الشریفین! نموده بود، در حالی که صلیب ماسونی بر گردن انداخته است، ملاحظه فرمایند: (17)



صلیب ماسونی بر گردن « ملک فهد » ملقب به خادم الحرمین الشریفین!



صلیب ماسونی بر گردن « ملک فهد » ملقب به خادم الحرمین الشریفین!

با توجه به این که « ملک فهد » صلیب ماسونی بر گردن انداخته است، هیچ بعید نیست که « ملک عبدالله » اردن نیز در صورت حمله به سایر کشورها، صلیب ماسونی بر گردن بیاویزد که در صورت بروز این امر، شباهت وی به سفیانی روایات بیش از پیش خواهد بود. جالب این که پدر « ملک عبدالله » یعنی « ملک حسین » و جد وی یعنی « شریف حسین » هر دو عضو گروه ماسونی « Order of the Bath » بودند (18) و این گروه ماسونی نیز صلیب مخصوصی دارد که تصویر آن در زیر آمده است: (19)





صلیب ماسونی گروه (Order of the Bath) که پدر « ملک عبدالله » یعنی « ملک حسین » و جد او یعنی « شریف حسین » عضو آن بودند.

با توجه به مطالب گفته شده، گرچه شواهد موجود در اینترنت برای اطمینان از عضویت « ملک عبدالله » اردن در گروه های ماسونی کافی نیستند، اما با توجه به سابقه ی حضور اکثر اعضای خاندان پادشاهی اردن در گروه های ماسونی و نیز زندگی طویل المدت « ملک عبدالله » در کشورهای غربی، هیچ بعید نیست که وی نیز عضو این گروه ها باشد و در صورت حمله به سایر کشورها، صلیب ماسونی « Order of the Bath » را بر گردن خود بیاویزد! در صورت بروز این مسئله، وی بیش از پیش با سفیانی روایات شباهت خواهد یافت.

11- در مقاله ی اصلی که خدمت خوانندگان محترم وب سایت ارایه گردید، ذکر شد که پرچم ارتش اردن، پرچم « سرخ رنگ » می باشد و این یکی دیگر از نکاتی است که « ملک عبدالله » اردن را با سفیانی مطابقت می دهد. در پی جستجوهای بیشتر، دریافتیم که علاوه بر پرچم سرخ رنگ « ارتش » این کشور، پرچم « ستاد کل نیروهای مسلح » این کشور که علاوه بر « ارتش » شامل نیروهای دریایی، هوایی، نیروهای ویژه و دفاع شهری می باشد نیز سرخ رنگ است: (20)



پرچم سرخ رنگ ارتش اردن.



پرچم سرخ رنگ ستاد مشترک نیروهای مسلح اردن.

                                                         پرچم سرخ رنگ ارتش اردن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۸
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی