مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

12 - در چند ماه اخیر، تعدادی از خوانندگان وب سایت که تا حدی به ارتباط بین « ملک عبدالله » پادشاه اردن و سفیانی مشکوک شده بودند، به نکته ای اشاره کرده اند که پرداختن به آن چندان صحیح نمی باشد و نگارنده ی این مقاله نیز گرچه از آن با خبر است، اما به دلیل عدم اطمینان از صحت آن، صلاح نمی داند که به آن پرداخته شود.

در واقع مسئله ی مذکور از این قرار است که نحوه ی تولد « ملک عبدالله » اردن از دید برخی محققین مشکوک می باشد. در واقع علاوه بر این که نقش استعمارگران غربی و به خصوص دولت ماسونی انگلیس در تولد « ملک عبدالله دوم » شاه دو رگه ی اردنی - انگلیسی به وضوح مشاهده می گردد، بلکه سن بارداری مادرش در زمان تولد وی نیز بیش از پیش عجیب می نماید. بدین ترتیب که مطابق مطالب ذکر شده در منابع رسمی، پدر « ملک عبدالله دوم » یعنی « ملک حسین » و مادر وی خانم «آنتونیت آوریل گاردنر » که دختر یک افسر انگلیسی بود، در سال 1962 میلادی و متعاقب بازدید « ملک حسین » پادشاه اردن از لوکیشن فیلم « لورنس عربستان » با یکدیگر آشنا شدند که این آشنایی در فاصله ی کمی منجر به ازدواج آن ها گشت. (21)


اما نکته ی جالبی که وجود دارد این است که ازدواج « ملک حسین » پادشاه اردن با خانم « آنتونیت آوریل گاردنر » در تاریخ 25 ماه می 1961 میلادی به وقوع پیوست، (22) اما فرزند آن ها « ملک عبداالله » در تاریخ 30 ژانویه ی 1962 میلادی به دنیا آمد. (23) حال اگر فاصله ی بین ازدواج « ملک حسین » و « آنتونیت آوریل گاردنر » را با زمان تولد « ملک عبدالله » یعنی 30 ژانویه ی سال 1962 میلادی در نظر بگیریم، خواهیم دید که این فاصله حدود 245 روز و یا 8 ماه می باشد. این مسئله کمی عجیب به نظر می رسد! زیرا این امر تنها در سه حالت زیر ممکن است اتفاق بیفتد:

1 - « ملک عبدالله » به صورت نارس یا 8 ماهه به دنیا آمده است: در این حالت امکان داشت که وی نارس یا ضعیف بوده باشد. هر چند که تعداد زیادی از کودکان موجود در این سن نیز کاملاً طبیعی هستند.
2 - ....................!!! خودتان احتمالاً احتمال دوم را حدس زده اید! در این حالت ممکن است « ملک عبدالله » قبل از ازدواج پدر و مادرش در بطن مادرش جای گرفته باشد؟!!! اگر این مسئله صحیح باشد، نحوه ی تولد وی نیز شبیه تولد « یزید » ملعون است. چرا که پدر یزید یعنی « معاویه » و مادر وی که از قبیله ی سابقاً نصرانی « بنی کلب » بود، قبل از ازدواج با هم ارتباط داشته و این رابطه ی ناصحیح آنان منجر به طفل نامشروع جنایتکار و فاسدی به نام « یزید » شد. (24) البته برخی از منابع اینترنتی دیگر نیز درباره ی « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن نظری مشابه نظر گفته شده دارند. برای مثال ویکیپدیای فارسی نیز قبلاً این مسئله را ذکر کرده بود، هر چند در حال حاضر آن را حذف کرده است.

3 - احتمال دارد که در مدت کوتاهی قبل از ازدواج، صیغه ی عقد بین « ملک حسین » و « آنتونیت آوریل گاردنر » جاری شده باشد. هر چند که به دلیل مسیحی بودن « آنتونیت آوریل گاردنر » حداقل در آن زمان، این امر کمی بعید به نظر می رسد.

با توجه به احتمالات متعددی که در این رابطه وجود دارد، نمی توان چندان بر آن تأکید کرد و به صحت آن اطمینان داشت. بنابراین از عزیزان درخواست می نماییم که از این به بعد چندان پیرامون این مطلب سخنی بر زبان نیاورند.

 

13 - در ابتدای پادشاهی « ملک عبدالله » پادشاه اردن، وی از ایران به عنوان تنها منبع بی ثباتی در منطقه نام برد که این مسئله با واکنش مناسب مسئولان ایرانی مواجه شد و مسئولان کشور عزیزمان در پاسخ به این اظهارات (و در اشاره به رابطه نزدیک ملک حسین و محمد رضا شاه پهلوی) اعلام کردند که شاه و دوستانش به صحنه سیاست بازگشته‌ اند. (25)

این اظهارات « ملک عبدالله » در ابتدای رسیدن به پادشاهی، نشان می دهد که عقده و کینه ی خاندان پادشاهی اردن تا چه حد نسبت ایرانیان زیاد می باشد.

همانگونه که در سطور فوق ملاحظه فرمودید، از زمان تألیف مقاله ی اصلی « شاه اردن از زاویه ای دیگر »، وقایع متعددی به وقوع پیوسته اند که بیش از پیش شباهت شاه اردن را با سفیانی روایات نشان می دهند. اما همانگونه که ذکر شد، این شباهت ها قطعی نیستند و نباید آن ها را بی محابا پذیرفت و برای ظهور وقت تعیین کرد. چرا که هنوز مشخص نیست که واقعاً تحلیل های انجام شده درست باشند و واقعاً « ملک عبدالله » اردن همان سفیانی باشد. در صورتی که وی سفیانی باشد، با توجه به میانسال بودن وی نیز معلوم نیست که او چه زمانی خروج می کند. بنابراین از خوانندگان محترم وب سایت درخواست می نماییم که از هر گونه افراط و تفریط در این زمینه بپرهیزند. چرا که ممکن است این مسأله تبعات سنگینی داشته باشد. هدف از این مقاله، بیش از آن که معرفی سفیانی باشد، هشدار به مسئولان و مردم عزیز ایران اسلامی و سایر شیعیان جهان می باشد تا این عزیزان نگاه استراتژیک خود را نسبت به کشورهای منطقه تقویت کنند و در این راه از روایات آخرالزمانی موجود در کتب شیعی بهره جویند و بدین ترتیب مانع از بروز خسارات بیشتر در زمان خروج سفیانی ملعون گردند.


در پایان از خداوند متعال خواستاریم تا به مسلمانان سلامت، عافیت، صبر، انتظار و بصیرت عطا فرمایند.



به امید ظهور منجی موعود، مهدی صاحب الزمان (عج).

 

کاری از: خادم الامام (عج)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی