مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

افزایش تصاویر مستهجن زنان در رسانه‌ ها

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ب.ظ
تعداد تصاویر مستهجن استفاده شده از زنان در رسانه‌ های غربی طی سال‌ های گذشته افزایش درخور توجهی را نشان می‌ دهد، حال آنکه درخصوص مردان چنین اتفاقی نیفتاده است.

به گزارش جهان به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌ میل، بر اساس نتایج یک پژوهش، پس از مطالعه بر روی ۱۰۰۰ تصویر مختلف در مجلات منتشر شده از ۴۳ سال قبل تاکنون، هرچند افزایش ابتذال در تصاویر زنان و مردان، هر دو به چشم می‌ خورد اما این ابتذال با شدت بسیار بیشتری در تصاویر منتشر شده از زنان رخ داده است.

بنابراین گزارش، افزایش این ابتذال در تصاویر زنان در حدود ۸۹ درصد بوده است. در حالی که ابتذال شدید در تصاویر منتشر شده از مردان افزایشی ۲ درصدی را نشان می‌ دهد، این افزایش در تصاویر زنان ۶۱ درصد بوده است که نشانگر رویکرد کلان رسانه‌ های غربی به جنسیت زن است.

بنابر نتایج این پژوهش، زنان هنرپیشه و آهنگساز در مجلات موسوم به "رولینگ استون" به شکل زنانی به نمایش درم ی آیند که آماده خودفروشی هستند. این امر هم برای زنان و هم برای مردان نتایج ناخوشایندی را در بر داشته است.

زنان در این تصاویر به اشخاصی تنزل می‌ یابند که آماده ارضای تمایلات جنسی دیگر افراد هستند و همین امر به خشونت و تجاوز علیه زنان در جوامع غربی مشروعیت بخشیده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۸
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی