مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

شیطان‌ پرستان ایرانی در آغاز راه

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۹ ب.ظ

به گزارش ایسنا، حجت‌ الاسلام محمدرضا رائیجی در سومین نشست طرح ابرار شهرستان دامغان با بیان اینکه عوامل متعددی بعد از جنگ جهانی دوم دست به دست هم داد تا تعداد بی‌ شماری فرقه سر برآورند، افزود: این پدیده هر چند در غرب نمود بیشتری داشت، اما محدود به جوامع غربی نشد و در جوامع شرقی نیز مشاهده شده است.


وی گفت: ایران نیز مانند سایر کشورهای اسلامی در مقیاس محدودتری در معرض چنین رخدادی است.


این استاد حوزه علمیه گفت: شیطان‌ پرستی و یا شیطان‌ گرایی در کشور ما در آغاز راه است و تنها در شکل برخی نمادها با معدود طرفدارانی یافت می‌ شود، اما در کشورهای غربی با توجه به شبکه فراماسونری، هم جنس‌ بازی و مبانی عرفان یهودی به یک ایدئولوژی سیاسی و مذهبی تبدیل شده و کاملاً با آرمان‌ های صهیونیستی هماهنگ است.


رائیجی در پایان گفت: فرقه‌ های مختلف در غرب زمینه جذب خیلی از افراد به شیطان بوده است، در حالی که در دنیای اسلام خریداری ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی