مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری التوافق الاخباریه، شاهزاده "بسمه بنت سعود بن عبد العزیز آل‌ سعود" که دختر "سعود بن عبد العزیز آل‌ سعود" می‌ باشد، با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیس بوک خود هموطنانش را برای نجات عربستان در ورطه کفر، افراط‌ گرایی، جهل و نادانی که گرفتار آمده،‌ به کمک طلبید.


این شاهزاده در بیانیه خود اعلام کرده که وی هم اکنون دست بسته است و قادر به انجام هیچ کاری نیست و تنها کاری که از دست او برمی‌ آید، دعا کردن است.


وی با بیان این‌که آماده انجام مصاحبه و گفت‌وگو با شبکه‌ های خبری و علمای دین است، تاکید کرد: وی کالای سیاسی و مذهبی نیست، بلکه هدف وی که یکی از دختران بنیانگذار عربستان است،‌ خدمت به جامعه، کشور و دینش است.


این شاهزاده در بیانیه خود که آن را خطاب به هموطنان سعودی، برادران و خواهران عرب خود و تمام مسلمانان جهان منتشر کرد، تاکید می‌ کند که اسلام هیچ‌ گاه خواهان تفرقه میان مسلمانان و تبعیض میان آنها نبوده است و تصویری که هم اکنون از اسلام ارائه می‌ شود، تصویری تحریف شده از این دین است.


وی هدف از انتشار این بیانیه را تاکید بر این نکته بیان کرده که تا زمانی که ما دارای فرهنگ درست محمدی هستیم که بر تسامح و جلوگیری از تبعیض و تفرقه تاکید می‌‌کند، چرا باید شاهد گرفتار شدن ممکلت خود در ورطه گرفتاری و بدبختی باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی