مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

مشرق: فوکویاما که از طرفداران لیبرالیسم بوده می‌‌ گوید: "به نظر من جامعه آمریکا با بحران‌های جدی روبه روست که آینده آن را تهدید می‌کند، مشکل جهان امروز، اقتصادی، سیاسی و ... نیست بلکه بحران ناشی از فروپاشی انسجام اخلاقی است"


بحران اخلاقی از جمله معضلات اساسی پیش روی جوامع غربی به خصوص ایالات متحده آمریکا است. هرج و مرج اخلاقی و از دست رفتن ملاک‌ های درست، محصول افول خانواده، عملکرد رسانه‌ ها و نیز بی‌ بند و باری و مسؤولیت ناپذیری جنسی است.


عامل اساسی و مهمی که در ورای این عوامل تأثیر اساسی دارد، رویکرد تساهل محور و رواداری نسبت به مسائل غیراخلاقی در جامعه است. در سالیان اخیر شاهد افول قدرت اقتصادی و نیز چهره سیاسی آمریکا نزد افکار عمومی بودیم اما آنچه که بیش از هر چیزی در بلند مدت جامعه آمریکا را دچار انحطاط خواهد نمود فروپاشی اخلاقی این کشور است. میزان بالای جرم جنایت، مصرف مواد مخدر، سقط‌ جنین، همجنسبازی و فروپاشی متعاقب بنیان خانواده، بوجود آمدن جامعه‌ای پلیسی، از بین رفتن ارزش‌ های مذهبی، افزایش شدید بی‌ بند و باری جنسی و جرم‌ های مرتبط با آن من‌ جمله مسائلی هستند که به مرور زمان آمریکا را از درون متلاشی می‌ سازند. آمارهایی که اخیرا توسط مؤسسات و نهادهای گوناگون خصوصی و دولتی آمریکا منتشر شده‌اند همگی مؤید این مطلب هستند که با گذر زمان ارزش‌ ها و آرمان‌ های انسانی و اجتماعی در آمریکا تضعیف شده و جای آن را نوعی فردگرایی افراطی توأم با فرهنگ مصرف‌ گرایی رادیکال گرفته است. در گزارش حاضر سعی شده‌ است تا نگاهی گذرا به برخی از عوامل مؤثر در فروپاشی اخلاقی آمریکا بیندازیم.




                عقاب نماد آمریکا است و این عقاب هم‌ اکنون از درون متلاشی می‌ شود

 

1. هم‌ اکنون یک هیأت مخفی در دولت آمریکا می‌ تواند هر کدام از شهروندان این کشور را در لیست مرگ قرار دهد. بر اساس مقاله‌ای که اخیرا خبرگزاری روییترز منتشر نموده است، تشکیل هیأت مذکور هیچ مبنای قانونی ندارند و هیچ قانونی نیز بر عملکرد آن نظارت نمی‌ کند. هیچ گونه اسناد رسمی در مورد تصمیمات یا عملیات‌ های این هیات وجود ندارد. به گفته چندین تن از مقامات کنونی و سابق دولت آمریکا هیأت مذکور زیرمجموعه شورای امنیت ملی کاخ سفید است. این کمیته گزارش‌ ها خود را مستقیما به رئیس‌ جمهور ارسال می‌ کند و تنها در برابر وی پاسخگو است. این در حالی است که اوباما در زمان تبلیغات ریاست جمهوری بارها از بوش به علت استفاده افراطی از "اختیارات ریاست‌ جمهوری" در جنگ علیه تروریسم انتقاد نمود.

 

2. آمریکا دارای بالاترین تعداد زندان و زندانی در جهان است. بنابر آمار منتشره در سال 2011 تعداد 218/081/000 میلیون نفر زندانی در زندان‌ های مختلف آمریکا مدت حبس خود را سپری می‌ کردند. به عبارت دیگر از میان هر 142 نفری که در آمریکا ساکن هستند یک نفر در زندان است. بیش از نیمی از زندانی‌ های آمریکا را قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر تشکیل می‌ دهند. براساس آمارهای منتشره 12 درصد از نوجوانانی که در زندان‌ های آمریکایی به سر می‌ برند مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی قرار می‌ گیرند. تقریبا ده درصد از زنانی که در زندان‌ های آمریکا به سر می‌ برند به اجبار تن به خواسته‌ های جنسی نگهبانان خود می‌ دهند.



                         نمودار رشد تعداد زندانیان در آمریکا از سال 1920 تا 2004


نمودار مقایسه تعداد زندانیان در آمریکا با دیگر کشورها – تعداد زندانی‌ ها به ازای هر 100/000 نفر


3. بنابر آمار ارائه شده توسط مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ ها در آمریکا در سال گذشته 19 میلیون مورد ابتلا به انواع بیماری‌ های مقاربتی در آمریکا به ثبت رسیده که هزینه‌ای بالغ بر 17 میلیارد دلار بر اقتصاد این کشور وارد ساخته است. به گزارش دیگر مراکز بهداشتی آمریکا از هر چهار دختر آمریکایی یک نفر دچار بیماری‌ های مقاربتی می‌‌ شوند. علی‌ رغم کنترل بیماری‌ های مقاربتی در اکثر کشورهای پیشرفته جهان، آمریکا هنوز با نرخ بالای این نوع بیماری‌ ها بالاخص ایدز مواجه است. نکته جالب توجه این است که براساس تحقیقات کارشناسان، ویروس ایدز یک ویروس ساخته دست بشر است که از آزمایشگاه های آمریکا نشأت گرفته.




علی‌ رغم کنترل بیماری‌ های مقاربتی در اکثر کشورهای پیشرفته جهان، آمریکا هنوز با نرخ بالای این نوع بیماری‌ ها بالاخص ایدز مواجه است


4. آمریکا با فاصله بسیار زیاد در رأس کشورهای دارای بالاترین نرخ طلاق در جهان قرار گرفته است. بنابر آمارها از هر 1000 آمریکایی 4/95 نفر تجربه طلاق را دارند. این در حالی است که میانگین نرخ طلاق در جهان 3/1 نفر به ازای هر هزار نفر است.



آمریکا با فاصله بسیار زیاد در رأس کشورهای دارای بالاترین نرخ طلاق در جهان قرار گرفته است


5. میزان تجویز دارو‌های ضد افسردگی برای کودکان در آمریکا سه برابر کشورهای اروپایی است. علاوه بر این، میزان مصرف داروهای ضد افسردگی در میان زنان آمریکا نیز بیش از هر نقطه دیگیری در جهان است. در سال 2008 یازده درصد از زنان آمریکایی به طور مداوم داروهای ضد افسردگی مصرف می‌ کردند.




زنان آمریکا دارای بالاترین میزان مصرف داروهای ضد افسردگی هستند


6. بخش اعظمی از فیلم‌ ها و تصاویر مستهجن جهان در آمریکا تولید می‌ شوند. بنابر آمارهای منتشره هم‌ اکنون 89 درصد محصولات پورنوگرافی در کشور آمریکا تولید می‌ شوند و بقیه کشورهای جهان 11 درصد از این نوع تصاویر و فیلم‌ ها را تولید می‌ کنند. در سال 2006، وب‌ سایت‌ های مستهجن آمریکایی درآمدی بالغ بر 84/2 میلیارد دلار داشتند.


7. از هر چهار دختر آمریکایی یک نفر قبل از رسیدن به سن هجده سالگی مورد سوء استفاده جنسی واقع می‌ شود. این رقم در میان پسران آمریکایی یک نفر از میان هر شش نفر است. این آمار در سال 2006 منتشر شدند و بر اساس آن هم‌ اکنون 42 میلیون نفر در آمریکا در دوان کودکی خود مورد سوء استفاده جنسی واقع شده‌اند.


8. سوء رفتار با کودکان نیز هم‌ اکنون تبدیل به یکی از فراگیر ترین پدیده‌ های اجتماعی در آمریکا شده است. هر ساله بیش از 3 میلیون گزارش در مورد سوء رفتار با کودکان در آمریکا دریافت می‌ شود. در سال 2010 هر روز به طور متوسط روزانه بیش از 5 کودک بر اثر سوء رفتار جان خود را از دست می‌ دهند، این رقم برای سال 2005، 4 و برای سال 1998، 3/13 نفر است که نشان از افزایش مرگ و میر کودکان در آمریکا به علت سوء رفتار دارد.




سوء رفتار با کودکان نیز هم‌ اکنون تبدیل به یکی از فراگیرترین پدیده‌ های اجتماعی در آمریکا شده است


9. مقامات پلیس آمریکا تخمین می‌ زنند که در حدود 600/000 آمریکایی در تجارت تصاویر مستهجن کودکان در فضای اینترنتی دست دارند. بنابر گزارش‌ ها تاجرین این نوع تصاویر سالیانه 2 تا 3 میلیارد دلار سود از تهیه و فروش تصاویری که اغلب شامل سوء استفاده‌ های جنسی خسونت‌ آمیز از کودکان و حتی نوزادان است، به دست می‌ آورند.




کودکان کشورهای عقب‌ مانده بیشترین قربانیان افزایش پدیده پورنوگرافی کودکان در آمریکا هستند


دکتر جودیث ریزمن (Judith Reisman)، متخصص، دانشمند و نویسنده در حوزه انحراف جنسی معتقد است که اشتهای سیری‌ ناپذیر برای پورنوگرافی کودکان ناشی از شیوع بیماری مسری اعتیار به پورنوگرافی در جامعه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی