مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

فروش کودک در کشوری با بالاترین تولید نفت

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۰ ب.ظ

یک شهروند سعودی به علت فقر مفرط مجبور شده است کودک شش ساله خود را از طریق فیس بوک برای فروش بگذارد.

به گزارش فارس، روزنامه الشرق در پایگاه خبری خود نوشت که "سعود بن ناصر الشهری" شهروند سعودی در اقدامی بی سابقه به علت فقر مفرط کودک خود را از طریق پایگاه اجتماعی فیس بوک برای فروش گذاشته و اعلام کرده که می خواهد از طریق فروش این کودک زندگی شرافتمندانه ای را برای مادر و خواهر این کودک تهیه کند و آنها را از فقر و آوارگی نجات دهد.

وی در پیامی در این پایگاه خبری گفت که تمامی راه ها به روی وی بسته شده است، این در حالی روی داده که دادگاه عربستان نیز با تعطیل کردن مدرسه ای که وی مالک آن بوده او را از کار بیکار کرده و آنها را به افرادی تبدیل کرده که برای به دست آوردن خوراک و پوشاک خود گدایی می کنند.

الشهری گفت که برای دریافت مقرری بیکاری به اداره کار رفته، اما در آنجا نیز او را رد کرده و گفته اند که سن وی بالاتر از 35 سال است و این مقرری به وی تعلق نمی گیرد.

میزان بالای فقر و بیچارگی در خانواده های سعودی در حالی است که این کشور بزرگترین فروشنده و تولید کننده نفت جهان به شمار می رود و بودجه آن بالغ بر 702 میلیارد ریال سعودی است، این در حالی است که هزینه های این کشور نهایتا تا 690 میلیارد ریال سعودی در سال آینده تخمین زده شده است.

خاندان حاکم سعودی شامل بیش از 4 هزار شاهزاده سعودی هستند که تقریبا بر بیشتر منابع مالی و درآمدی این کشور خیمه زده اند و کسانی که بیرون از این خانواده هستند، به چیز زیادی از درآمدهای عربستان دسترسی ندارند، بسیاری از درآمدهای خاندان سعودی نیز صرف تامین مالی گروهک های تروریستی سلفی در کشورهای دیگر و ایجاد سازمان هایی نظیر القاعده می شود.

بسمه بن سعود بن عبدالعزیز یکی از شاهزادگان خاندان سعودی اخیرا انتقادات تندی را علیه دولت این کشور مطرح کرده و گفت که آنها در ارائه تعلیم و تربیت درست کوتاهی می کنند، وی به مناطق فقیر نشین عربستان نیز اشاره کرده و گفت که این مناطق از آب و برق بی بهره هستند و درآمدهای بسیار بالای سعودی تنها برای 5 درصد از سعودی هاست، این در حالی است که بیش از 70 درصد از شهروندان عربستان از داشتن خانه نیز بی بهره هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۴
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی