مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

قاچاق ۳۰۰ هزار کودک توسط یک کلیسا!

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۸ ب.ظ

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه دیلی میل، بر اساس این افشاگری، ۳۰۰ هزار کودک توسط کلیسایی کاتولیک در اسپانیا از والدین خود ربوده شده و به افرادی که خواستار کودک هستند فروخته شده است.


این رسوایی زمانی آشکار شد که دو مرد به نام‌ های "آنتونیو باروسو" و "خوآن لوئیس مورنو" این موضوع را کشف کردند که در دوران نوزادی‌ شان ربوده شده بودند.


پدر "مورنو" در بستر مرگش اعتراف کرد که او را از یک کشیش در ساراگوسا در شمال اسپانیا خریده‌ است. وی به پسرش گفت که این کشیش در این سفر همراه وی و همسرش بوده و او را به مبلغ ۲۰۰ هزار پستاس که در آن زمان مبلغ کلانی بود، خریداری کرده است.


باروسو نیز گفت: پولی که در آن زمان برای خرید یک آپارتمان کافی بود. والدین من این مبلغ را در مدت ۱۰ سال به صورت اقساطی پرداختند چرا که آنها پول کافی نداشتند.


آزمایش‌ های DNA نیز ثابت کرد که این مرد جوان فرزند اصلی والدین خود نبوده و راهبه‌ای هم که این نوزاد را فروخته بود این امر را تایید کرد.


هنگامی که این دو مرد جوان، این امر را علنی کردند، مادران در تمام اسپانیا به این امر ترغیب شدند تا تجربیات شخصی خود را در این مورد اعلام کنند. یکی از این زنان "مانولی پاگادور" است که جستجو برای پسرش را آغاز کرده است.


فیلم مستند "این جهان: نوزادان ربوده شده اسپانیا" که توسط یک شبکه خبری انگلیسی تولید شده، در پی تلاش‌ های این مادر در جستجوی پسرش است که اگر "رندی رایدر" نوزاد ربوده شده باشد در تگزاس بزرگ شده و هم اکنون ۴۰ سال دارد.


این کودکان توسط یک شبکه مخفی از پزشکان، پرستاران، کشیش‌ ها و راهبه‌ ها در سطحی گسترده که از زمان حکومت دیکتاتوری ژنرال فرانکو آغاز شد و تا دهه ۹۰ ادامه یافت، قاچاق می‌ شدند.


بسیاری از مادران اعلام کرده‌اند که به آنها گفته شده بود نوازدشان یا پس از تولد یا طی تولد جان باخته است. اما به این زنان که اغلب جوان و ازدواج نکرده بودند، گفته می‌ شد که نمی‌ توانند جسد نوزاد خود را ببینند یا در مراسم تدفین شرکت کنند.


به نوشته روزنامه دیلی میل، اسناد رسمی به دلیل آنکه در آنها نام والدین انتخابی برای گرفتن مدارک هویتی نوزادان استفاده می‌ شد، تحریف شده است. در بسیاری از موارد زوج‌ ها از این موضوع آگاه نبودند که نوزادی را که به فرزندی پذیرفته‌اند ربوده شده است، چرا که معمولا به آنان گفته می‌ شد مادران این نوزادان پس از تولد آنها را رها کرده‌اند.


متخصصان قضایی که پیگیری این پرونده بزرگ را برعهده دارند بر این باورند که حدود ۱۵ درصد از کل پذیرش اولاد توسط خانواده ها در بین سال های ۱۹۶۰ الی ۱۹۸۹ اتفاق افتاده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۵
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی