مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

"جان 500 هزار کودک یمنی در خطر است"

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴ ب.ظ

پرس تی‌ وی - صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) هشدار داده است که حدود نیم میلیون کودک یمنی به خاطر قحطی و سوء تغذیه در خطر مرگ هستند.

ماریا کالیویس مدیر منطقه‌ای یونیسف در کنفرانسی مطبوعاتی در شهر صنعا پایتخت یمن با اشاره به بحران اسفناک انسانی در این کشور گفت: "۵۰۰ هزار کودک در خطر مرگ یا آسیب‌ های فیزیکی، روحی و اختلال شناختی هستند."

اظهارات کالیویس پس از دیدار وی از یمن و بررسی تاثیر سوء تغذیه بر بهداشت کودکان در این کشور بحران زده مطرح شد.

وی همچنین درباره وخامت بحران انسانی در یمن هشدار داد و گفت یک سال بحران سیاسی در این کشور، شمار کودکانی ر ا که از سوء تغذیه رنج می‌ برند، دو برابر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: "درگیری، فقر و خشکسالی همراه با ناآرامی‌ های سال گذشته، همچنین افزایش بهای مواد غذایی و سوخت و نارسایی خدمات اجتماعی، بهداشت کودکان را در خطر قرار داده است و بقای بسیاری از آنان را تهدید می‌ کند."

یمن پس از افغانستان دومین نرخ بالای سوء تغذیه مزمن در میان کودکان را در جهان دارد. هم اکنون ۵۸ درصد از کودکان یمنی از سوء تغذیه رنج می‌ برند.

کمبود آب آشامیدنی بهداشتی، سیستم فاضلاب و مواد غذایی غیربهداشتی شمار کودکانی را که از سوء تغذیه رنج می‌ برند، دو برابر کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی