مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

سازمان ملل متحد با انتشار گزارشی اعلام کرد که تا سه دهه آینده یک سوم از مردم جهان زیر خط فقر خواهند بود.

به گزارش عصر ایران سازمان ملل متحد با انتشار گزارشی جدید اعلام کرد در سال 2040 جمعیت جهان از 7 میلیارد کنونی به 9 میلیارد افزایش خواهد یافت و این مساله با توجه به کمبود منابع طبیعی سبب خواهد شد تا یک سوم از جمعیت 9 میلیاردی یعنی 3 میلیارد نفر در فقر زندگی کنند.

بر اساس این گزارش، تا 20 سال آینده نیاز جمعیت جهان به غذا 50 درصد، به انرژی 45 درصد و به آب 30 درصد افزایش خواهد یافت. همچنین سالانه بیش از 5 میلیون هکتار از جنگل های زمین از بین رفته و 85 درصد از انواع ماهی های خوراکی در معرض صید بیش از حد قرار دارند.

این گزارش می افزاید در حالی که تولید گاز دی اکسید کربن نیز 38 درصد افزایش یافته است، در سال های پیش رو گرمایش زمین هم سبب بالا آمدن سطح آب دریا و تغییرات آب و هوایی می شود.

سازمان ملل با هشدار نسبت به اینکه زمان زیادی برای تولید منابع غذایی و آب برای جمعیت رو به رشد جهان باقی نمانده، خواستار ایجاد یک برنامه جامع اقتصادی و سیاسی در جهان برای پیشگیری از فقر آینده بشر شده است.

گفتنی است قرار است تدوین یک برنامه بدین منظور در دستور کار کنفرانس "توسعه پایا" که قرار است در ژوئن 2012 در شهر ریو دو ژانیروی برزیل برگزار شود، قرار گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی