مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

گروه «ملحدان آمریکایی» تبلیغات گسترده ای را علیه مسلمانان این کشور آغاز کرده اند که تاکنون با هیچ گونه واکنشی از سوی دولتمردان این کشور مواجه نشده است. کلمه جلاله الله در گوشه سمت چپ این پلاکارد دیده می شود و این به معنای آن است که در این تبلیغات نه تنها اسلام بلکه خدا هم انکار شده است.

به گزارش «شیعه نیوز» ، یک گروه ملحد آمریکایی با نصب پلاکاردهای تبلیغاتی جدید علیه مسلمانان در اطراف نیویورک که بر روی آن عبارت «اسلام یک افسانه است» نوشته شده است بازی ضد اسلامی جدیدی را آغاز کردند.


محمد الفیلالی از اعضای جمعیت مسلمان آمریکا در این باره می گوید: این اولین بار در تاریخ نیست که چنین هتک حرمت هایی علیه اسلام انجام می گیرد و آخرین بار هم نخواهد بود.



کلمه جلاله الله در گوشه سمت چپ این پلاکارد دیده می شود و این به معنای آن است که در این تبلیغات نه تنها اسلام بلکه خدا هم انکار شده است.

عجیب آن است که این حرکت هیچ واکنشی از سوی مسئولان و نهادهای آمریکایی در پی نداشته است. جمله توهین کننده به اسلام در این پلاکارد هم به زبان عربی و انگلیسی و هم به زبان عبری نوشته شده است. تصاویر این پلاکاردها همچنین بر روی وب سایت «ملحدان آمریکایی» منتشر شده است.


سیلورمن، رییس این گروه مدعی شده است که مسلمانان افراد منزوی هستند که نه تلویزیون نگاه می کنند و نه به اندازه کافی مطالعه دارند و از اینترنت هم استفاده نمی کنند.


او ادعا می کند که مسلمانان در سنین بسیار پایین ازدواج می کنند و به آنها آموزش داده نمی شود که چگونه در خارج از جوامع خود زندگی کند.


بنابر گزارش آن اسلام، در حال حاضر حدود 800 هزار مسلمان در نیویورک زندگی می کنند که 10 درصد جمعیت این شهر را تشکیل می دهند. کل جمعیت مسلمان که در آمرکا زندگی می کنند نیز حدود هفت تا هشت میلیون نفر است که در اقلیت هستند. تبعیض علیه مسلمانان در جامعه آمریکایی همواره وجود داشته است و این رویکرد پس از حادثه 11 سپتامبر تشدید شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی