مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

ترفند کامرون برای قانونی کردن همجنس‌ بازی

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

نخست وزیر انگلیس که چالش‌ های فراوانی برای قانونی کردن ازدواج همجنس‌ بازان در انگلیس داشته این بار تلاش کرد با پیشوایان مذهبی از در صلح وارد شود و تلاش کرد آنها را قانع کند قوانین وی تاثیری بر کلیسا نخواهد داشت.

به گزارش فارس، روزنامه انگلیسی «تلگراف» در گزارشی به سخنان «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس در مورد به رسمیت شناختن ازدواج بین همجنس‌ بازان مرد و مشکلاتی که بر سر راه آن وجود دارد پرداخت.

به گفته «کامرون»، او قصد ندارد با رهبران مسیحی بر سر برنامه‌ اش برای قانونی کردن ازدواج همجنس‌ بازان «در بیفتد»، اما انتظار دارد با واکنش‌ های تندی از سوی مذهبی‌ ها مواجه شود.

آقای «کامرون» که برای اولین بار طی ارتباطی رو در رو با مخالفان مذهبی برنامه‌اش سخن می‌ گفت تلاش کرد منتقدان برنامه‌اش را متقاعد کند گسترش ازدواج‌ های مدنی به ازدواج زوج‌ های همجنس، تأثیری بر قوانین کلیسا نخواهد داشت.

به گزارش تلگراف، آقای «کامرون» این بار با رهبران مذهبی «از در صلح وارد شد» و گفت از این اقدام که رهبران مسیحی علیه تلاش‌ های جریانات غیر مذهبی برای حذف نقش مذهب از زندگی عمومی مقابله کنند استقبال می‌ کند.

دولت ائتلافی انگلیس ماه گذشته پیشنهاد اضافه کردن ازدواج همجنس‌ بازان به ازدواج‌ های مدنی را مطرح کرد و بلافاصله با واکنش تند مسیحی‌ های سنت‌ گرا و قانون‌ گذاران حزب محافظه‌ کار انگلیس روبرو شد.

آقای «کامرون» در مراسم عید پاک که در آن کشیش‌ های کلیسا و سیاستمداران بلند پایه مذهب‌ گرای انگلیس حضور داشتند درخواستی را مطرح کرد که به زعم خودش «استدعای عاجزانه» از پیشوایان مذهبی بود.

نخست وزیر انگلیس گفت: «امیدوارم زیاد سر مسئله ازدواج همجنس‌ بازان مرد با هم در نیفتیم. منازعات زیادی اتفاق خواهد افتاد و جدل‌ های شدیدی در خواهد گرفت.»

آقای کامرون تلاش کرد مخاطبانش را اقناع کند برنامه‌ هایش تنها «اتفاقاتی را تحت تأثیر قرار خواهند داد که در ثبت احوال اتفاق می‌ افتند نه اتفاقاتی که در کلیسا رخ می‌ دهند.»

به گزارش تلگراف، مخالفان آقای کامرون با توضیحات وی قانع نشدند و بعد از جلسه به وی گفتند که تعریف قانونی ازدواج باید تنها به پیوند بین یک زن و مرد محدود شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی