مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

فعالیت ۱۰۳ فرقه انحرافی در کشور

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ب.ظ

مهر: رئیس اداره وحدت و همبستگی و هویت ملی وزارت کشور با اشاره به فعالیت ۱۰۳ فرقه انحرافی در کشور تاکید کرد: مسیحیت تبشیری فعال‌ ترین گروه در ایران است.

حجت الاسلام جواد محرابی، شامگاه یکشنبه در نشستی با موضوع واکاوی فعالیت‌ های سیاسی و اجتماعی مکاتب اعتقادی و گروه‌ های معنویت‌ گرا در مدرسه فیضیه قم گفت: امروز دشمنان نه تنها وارد جنگ تمام عیار فرهنگی علیه ایران بلکه اسلام شده‌اند.

وی ادامه داد: ایران به عنوان تنها حکومت شیعه جهان مورد بیشترین تهاجم قرار دارد و با وجود هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری درباره تهاجم فرهنگی عدم توجه جدی مسئولان فرهنگی شاهد خسارت‌ هایی در این عرصه هستیم.

حجت الاسلام محرابی با اشاره به موفقیت‌ های علمی و سیاسی نظام اسلامی در دنیا تصریح کرد: اگرچه در این عرصه ها موفقیت‌ های زیادی داشته‌ایم اما از عرصه فرهنگی غفلت شده و با مشکلاتی روبرو شده‌ایم که از جمله آنها مسایل اخلاقی در جامعه است.

وی تاکید کرد: تلاش برای سکولار کردن جامعه و همچنین تلاش برای تغییر مذهب و انحراف در تشیع از جمله تلاش هایی است که دشمنان در عرصه فرهنگ شروع کرده‌اند.

محرابی با بیان اینکه یک مثلث برای سکولار سازی جامعه شکل گرفته است اظهار داشت: کسانی مانند سروش در ضلع این مثلث قرار دارند و حسین بشریه در راس این مثلث است.

رئیس اداره وحدت و همبستگی و هویت ملی وزارت کشور با بیان اینکه تشیع ستون خیمه نظام اسلامی است که در راس آن ولایت قرار دارد گفت: شیعه هراسی و شیعه ستیزی با هدف دور کردن جوانان از تشیع از سوی دشمنان دنبال می‌ شود.

محرابی فعالیت مسیحیت تبشیری، صوفیه، بهائیت، وهابیت و عرفان های کاذب را به عنوان مهم‌ ترین فرقه‌ های انحرافی در کشور برشمرد و بیان داشت: هم اکنون ۱۰۳ فرقه انحرافی در کشور فعال‌ اند که مسیحیت تبشیری بیشترین فعالیت را دارد.

محرابی اضافه کرد: این فرقه انحرافی که با عنوان صهیونیسم مسیحی فعالیت دارد علاوه بر سرمایه‌ های کلان دولت‌ های غربی، سرویس‌ های امنیتی دشمنان همچون موساد و سیا آن را مدیریت می‌ کنند.

رئیس موسسه فرق و ادیان با تاکید بر رسالت حوزه‌ های علمیه در این باره تصریح کرد: حوزه باید بیش از گذشته در این عرصه فعال و به رسالت خود عمل کند.

وی با بیان اینکه بیشتر کسانی که جذب این فرق می‌ شوند بدون هیچ علاقه و پشتوانه ذهنی هستند اضافه کرد: جوانانی بیشتر به این فرقه‌ ها جذب می‌ شوند که خالی الذهن هستند و از سویی اسیر تبلیغات فراوان ماهواره‌ای و تبلیغ چهره به چهره مسیحیت تبیشیری و دیگر فرق انحرافی می‌ شوند.

محرابی تضعیف اسلام انقلابی، کسب درآمد و ترویج فساد و بی‌ بند و باری را از مهم‌ ترین اهداف این فرقه‌ ها دانست و تاکید کرد: حوزه‌ های علمیه بنابر فرمایشات رهبری باید تلاش مضاعفی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم داشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی