مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

در حالی که روز گذشته اخباری مبنی بر حمایت باراک اوباما از همجنس گرایان منتشر شده بود، وی شخصا با حضور در یک مصاحبه تلویزیونی حمایت رسمی خود از همجنس گرایان را اعلام کرد.

فارس به نقل از شبکه بی‌ بی‌ سی نوشت: پس از رای منفی مردم یکی از ایالت‌ های آمریکا به قانونی شدن ازدواج همچنس گرایان، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی، بار دیگر به حمایت از همجنس گرایان پرداخت.

باراک اوباما که این اظهارات را در آستانه انتخابات آمریکا مطرح می کند، اولین رئیس جمهوری است که به حمایت از ازدواج همجنس گرایان پرداخته است.

علاوه بر باراک اوباما، جو بایدن معاون وی، و آرنه دونکان هم از دیگر مقامات بلند مرتبه آمریکایی هستند که در چند روز اخیر از گروه های همجنس گرا حمایت کرده اند.

اوباما در مصاحبه ای که روز گذشته با شبکه تلویزیونی ای بی سی انجام داد، در حمایت از همجنس گرایان گفت: در یک نقطه مشخص من به این نتیجه رسیدم که برای من شخصا این بسیار مهم است که به جلو حرکت کنیم و بپذیریم که، فکر می کنم زوج های همجنس باید بتوانند ازدواج کنند.

اوبامه همچنین در ادامه صحبت‌ هایش از تعهد خود و دولتش برای کمک به افزایش حقوق همجنس بازان خبر داد.

بحث ها در رابطه با ازدواج همجنس گرایان از آنجا آغاز شد که مردم ایالت کارولینای شمالی آمریکا، در نظرسنجی که برای قانونی اعلام کردن ازدواج همجنس گرایان انجام شده بود، شرکت کرده و رای منفی خود به این طرح را اعلام کردند. هم اکنون همجنس بازی و ازدواج همجنس گرایان در شش ایالت آمریکا به صورت قانونی انجام می‌ شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی