مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

گروه بین‌الملل: نضال حماده، نویسنده مطرح لبنانی که در فرانسه حضور دارد و گزارش های پرطرفدارش به صورت مرتب در پایگاه اینترنتی المنار (وابسته به حزب الله لبنان) منتشر می شود، اخیرا در مطلبی کوتاه به سندی پرداخته که در آن از حضور یکی از سران مخالفان بشار اسد در یکی از پر رمز و راز ترین انجمن های عالم پرده بر می دارد. ترجمه کامل این نوشته را با هم می خوانیم:

گزارشی که امروز یک سند از آن را منتشر می کنیم، به اجلاس مؤسسه جهانی بیلدربرگ متعلق است. این گزارش را مجموعه ای از فعالین فرانسوی از یاران آنچه در آنجا «لابی کاتولیکی» خوانده می شود تهیه کرده اند. گفتنی است که این لابی کاتولیکی دارای نفوذ بسیار در فرانسه است. در این گزارش از کاهش حضور و نفوذ فرانسه سخن رفته و نمود آشکار آن در کاهش حضور فرانسه در انجمن بیلدربرگ (مهم ترین انجمن اقتصادی و سیاسی و امنیتی و نظامی) بر شمرده شده است. در عین حال در این گزارش، شرحی سیاسی و امنیتی راجع به شورای ملی انتقالی سوریه آمده و از حضور پررنگ و مهم ترکیه در انجمن بیلدربرگ و همچنین حضور اسرائیل در آن هم سخن رفته است. کما اینکه از حضور عجیب سخنگوی شورای ملی انتقالی سوریه یعنی خانم بسمه قضمانی و ارتباط حضور وی با حضور 2 مسئول بلند پایه دستگاه های امنیتی آمریکا هم، بحث شده است.
 
اگرچه برخی پایگاه های خبری عربی به شکلی گذرا از حضور بسمه قضمانی در نشست بیلدربرگ بحث کردند، ولی برخی محافل معارض سوری از حضور او در این نشست، طی ای میل هایی انتقادی سخن گفتند. ما نیز از متن برخی از این ایمیل ها که بین فعالین در این حوزه توزیع شده اطلاع پیدا کردیم، اما در اینجا منحصرا مقداری از مضمون گزارش های لابی کاتولیکی فرانسه را منتشر می کنیم که از جانب کسانی تهیه شده است که از افراد خبره در زمینه روابط غربی ها و در زمینه های نظامی و امنیتی و سیاسی در فرانسه و غرب هستند و ضمنا اغلب کسانی که در تهیه این گزارش دست اندکار بوده اند اطلاعات خوبی از محافل لابی یهودی که در فرانسه به تصمیم گیران نزدیک است دارند.
 
جلسه انجمن ماسونی بیلدربرگ (همان انجمنی که انجمن «فرمانروایان عالم» خوانده می شود یعنی انجمی که شرکت ها و اشخاصی که بیشترین نفوذ را در عالم دارند در آن شرکت می کنند) امسال با حضور عجیب یک نماینده از سوریه یعنی بسمه قضمانی (سخنگوی رسمی شورای ملی انتقالی سوریه معروف به شورای استانبول) برگزار شد. حضور نامفهوم قضمانی به عنوان نماینده سوریه همراه شده بود با حضور نامفهوم 2 نماینده از ترکیه برای اولین بار و نماینده ای از روسیه ایضاً برای اولین بار.
 
این گزارش فرانسوی که آن را شخصی نزدیک به لابی کاتولیکی فرانسه تهیه کرده است چنین می گوید که تحت محافظت شدید امنیتی و نظامی، طی روزهای 31 می گذشته تا 2 ژوئن جاری [مطابق با 11 خرداد تا 13 خرداد 1391] نشست انجمن بیلدربرگ در هتل «وستفیلد ماریوت واشنگتن دالز» در 40 کیلومتری کاخ سفید تشکیل شد. این مجموعه ماسونی قبلا نیز 2 نشست در همین مکان برگزار کرده بود. این منابع می افزایند که سخنگوی رسمی شورای ملی انتقالی سوریه بسمه قضمانی هم همراه با ایتار رابینوفیتش اسرائیلی، استاد اقتصاد در دانشگاه نیویورک و آریل لیفیت استاد موسسه کارنگی برای صلح جهانی در این نشست حضور داشتند. از بین حاضرین همچنین می توان به این افراد اشاره کرد:
 
گری کاسپاروف، قهرمان سابق شطرنج جهان و رئیس جنبش جبهه مدنی متحد که مخالف رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین است؛ توماس دانیلون (مشاور اوباما در امنیت ملی) و کیت آلکساندر (مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا) که سیستم اصلی اطلاعاتی آمریکا محسوب می شود.
 
طبق اطلاعات منابع لابی کاتولیکی فرانسه، حضور ترکیه هم حضوری برجسته بود و در این نشست انیس بربراوغلو (رئیس هیئت تحریریه روزنامه حریت) و علی بربکان (نماینده اردوغان در امور اقتصادی و مالی) و مصطفی کوک (رئیس مجموعه ترکیه ای کوک) و فؤاد کیمان (استاد روابط بین الملل در دانشگاه سابانسی) و سربیل تیمورای (مدیر عامل شرکت فودافون ترکیه) حضور داشتند.
 
این گزارش، شورای ملی انتقالی سوریه را جناح نظامی آژانس اطلاعات آمریکا خوانده و آورده است: «حضور بسمه قضمانی حضوری نمادین و برجسته است چرا که او سخنگوی شورای ملی انتقالی سوریه یعنی سازمان اصلی در مخالفان مسلح نظام سوریه است و این شورا، جناح نظامی سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا محسوب می شود. ضمنا باید حضور توماس دانیلون (مشاور اوباما در امور امنیت ملی) و کیت آلکساند (رئیس سازمان اطلاعاتی آمریکا) را به حضور بسمه قضمانی افزود.»
 
گفتنی است که مجموعه بیلدربرگ یک اجلاس سالانه غیر رسمی است که در آن حدود 130 نفر از مدعوین شرکت می کنند که همگی از سیاستمداران و بانکداران و تجار بانفوذ عالم هستند. بحث های این اجلاس تحت حفاظت شدید امنیتی و با مخفی کاری مطلق صورت می پذیرد. رسانه ها مطلقا حق نزدیک شدن به اجلاس را ندارند، هیچ اطلاعیه و بیانیه ای راجع به دستور کار و نتایج اجلاس های آن در اختیار رسانه ها قرار نمی گیرد و گفته شده اعضای حاضر در جلسه هم مکلف به ادای قسم حفظ اسرار هستند. هر چهار سال یک بار این اجلاس در آمریکا برگزار می شود و فعال مستند ساز آمریکایی که راجع به اجلاس سال 2009 این مجموعه فیلم مستندی ساخته می گوید که هیلاری کلینتون هم در آن اجلاس حاضر بوده است.
 
این مجموعه در سال 1954 توسط تعدادی از افراد پرنفوذ عالم تشکیل شده و نام آن برگرفته از هتل بیلدربرگ است که اولین اجلاس آن در آنجا برگزار شد. در این مجموعه، شخصیت هایی از شرکت هایی چون آی بی ام و زیراکس و رویال داچ شل و همچنین افرادی چون ملکه هلند و ملکه اسپانیا و نخست وزیران یونان و فنلاند و وزیر خزانه داری آمریکا و رئیس صندوق ذخیره فدرال آمریکا و رئیس بانک جهانی و برخی سران اتحادیه اروپا شرکت داشته اند (فی المثل در سال 2009 که در یکی از هتل های یونان برگزار شد). در کل، عده ای، این مجموعه را یکی از بزرگترین مجموعه های ماسونی حال حاضر جهان می دانند.
 
در خاتمه یک سؤال ساده باقی می ماند و آن اینکه چه چیزی انجمن بزرگان اقتصادی و امنیتی و نظامی عالم را بر آن داشته تا از بسمه قضمانی برای حضور در نشستی در این سطح دعوت کنند؟ سؤالی که پاسخ به آن بسیاری مسائل را روشن خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی