مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

ازدواج همجنس بازان در فرانسه قانونی می شود

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ب.ظ
"ژان مارک ارو" نخست وزیر فرانسه از تصمیم دولت برای قانونی کردن ازدواج همجنس بازان در این کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز؛ ژان مارک ارو نخست وزیر فرانسه روز گذشته گفت: دولت سوسیالیست جدید فرانسه ازدواج همجنس بازان در این کشور و نیز حق آنها در داشتن فرزند خوانده را قانونی خواهد کرد. این امر تحولی در جامعه فرانسه به شمار خواهد آمد که اکثریت آن کاتولیک می باشند.

شایان ذکر است که فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه نیز در مبارزات انتخاباتی خود  به رای دهندگان فرانسوی قول داده بود که اگر در انتخابات پیروز شود ازدواج همجنس بازان و استفاده از قانون فرزند خواندگی از سوی آنها را قانونی خواهد کرد. با این حال وی هیچ برنامه زمانبندی شده ای برای اینکار ارائه نداده بود.

این درحالیست که با پیروزی سوسیالیست ها در انتخابات دو هفته گذشته پارلمان فرانسه، حزب "اتحاد برای جنبش مردمی" به عنوان مخالف قانونی شدن ازدواج همجنس بازان در دوره ریاست جمهوری نیکولا سارکوزی، اکنون دیگر امکانی برای مخالفت با این امر و جلوگیری از تصویب آن ندارد.

در همین حال ارو نخست وزیر فرانسه در بخش دیگری از سخنانش گفت که دولت در ماه های آینده برای تحقق تعهدات انتخاباتی خود در مبارزه با تبعیض در فرانسه، اقدام خواهد کرد.

براساس این گزارش، دومنیک برتنوتی وزیر مشاور در امور خانواده فرانسه نیز دیروز گفت که قانونی درخصوص ازدواج همجنس بازان و امکان داشتن فرزند خوانده برای آنها تا یک سال دیگر تصویب خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی