مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

رونق تجارت نوزادان در ازبکستان!

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ب.ظ

به گزارش فارس، به گزارش دادستانی کل استان "خوارزم" در کلینیک محله "قشقر" تجارت کودکان تازه متولد شده انجام می‌ شود.

این کودکان که تولد آنان بدون عقد رسمی انجام گرفته و یا مادر از پذیرفتن کودک خودداری می‌کند به خانواده‌ های بدون فرزند و یا افراد سودجو در ازای هر کودک 2 تا 3 هزار دلار واگذار می‌ شود.

دادستانی این استان اعلام کرد: افرادی که در این کلینیک چنین جنایتی را مرتکب می‌ شوند پس از دستگیری در اظهارات خود فقر مالی و کافی نبودن حقوق را دلیل اصلی این جنایت دانسته و گفته‌اند که در طول یک سال گذشته 15 کودک را فروخته‌اند و در ازای هر کودک 2 هزار دلار دریافت کرده‌اند.

این افراد به شش تا نه سال زندان محکوم شده‌اند.

در همین حال، سایت "محله" در مطلبی آورده است که افراد سودجو با دادن مبالغ قابل توجهی کودکان را به کشورهای عربی برده و  در آنجا می‌ فروشند.

کارشناسان بر این باورند با توجه به وجود منابع عظیم طبیعی در کشورهای آسیای مرکزی خبرهایی همچون فروش کودکان تازه متولد شده امری تعجب‌آور است و می‌ توان اذعان داشت، ثروت این کشور در جهت رفاه حال عمومی مورد استفاده قرار نمی‌ گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۳
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی