مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

حضور رسمی پنتاگون در رژه همجنس بازها

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۲۴ ب.ظ

ارتش امریکا به سربازان این کشور اجازه داد تا با پوشیدن یونیفرم در رژه غرور همجنس گرایان شرکت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزارت دفاع امریکا در اقدامی که برای اولین بار صورت می گیرد، به اعضای فعال همجنس گرا در تمامی شاخه های ارتش اجازه داد که می توانند با پوشیدن لباس های رسمی خود در رژه همجنس گرایان مشارکت کنند.

به گزارش کریستین ساینس مانیتور، این رژه به زودی در شهر سان دیگو ایالت کالیفرنیا انجام خواهد شد. این مسئله که با دستوری داخلی در وزارت دفاع ارائه شده از همجنس گرایی در ارتش امریکا دفاع می کند. این دستور قانون سپتامبر سال گذشته را لغو می کند.

پیش از این براساس سیاست «چیزی نپرس، چیزی نگو» کسانی می توانستند در ارتش خدمت کنند که تمایلات جنسی خود را فاش نکنند. اما در حال حاضر وزارت دفاع به طور علنی از همجنس گرایان دفاع کرده و از آنها خواسته که حتی در رژه و مراسم آنها مشارکت داشته باشند.

معاون وزیر دفاع طی یادداشتی داخلی نوشت که درک و برداشت ما این است که هماهنگ کنندگان این رژه بخشی را برای نظامیان اختصاص داده اند تا آنها نیز از این مراسم بی نصیب نمانند.

اوتریچ رنه باردورف" در یادداشت خود آورده است که ما همچنین فهمیده بودیم که همجنسگرایان آن دسته از اعضای ارتش را که در این زمینه فعال هستند، تشویق کرده اند که از فرماندهان خود بخواهند تا به آنها اجازه بدهند با لباس رسمی و نظامی در رژه همجنسگرایان شرکت کنند.

معاون وزیر دفاع امریکا همچنین تصریح کرده است که به خاطر توجه و پیگیری شدید رسانه ها این اجازه به همجنسگرایان ارتش داده می شود، اما این مصوبه تنها به سال 2012 و به رژه سان دیگو اختصاص دارد و به همان محدود می شود.

با توجه به اینکه سان دیگو دارای پایگاه دریایی و پایگاه تفنگداران دریایی است انتظار می رود تعداد زیادی از ارتشی های علاقه مند به همجنسگرایی در این مراسم شرکت کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۷
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی