مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

تاثیر پارازیت در ناباروری زوج های ایرانی !؟

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ب.ظ

سال هاست که درباره تاثیر پارازیت بر سلامت مردم صحبت می شود و برخی معتقدند که پارازیت ها به خصوص در چند سال اخیر تاثیر فراوانی بر سلامت مردم و سقط جنین دارد اما وزارت بهداشت این موضوع را رد می کند.


به گزارش موعود به نقل از پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه، از سوی دیگر برخی آمارها نشان می دهد که ناباروری در ایران به شدت رشد داشته است، به طوریکه از هر 10 زوج 2 زوج نابارور هستند. علت های زیادی برای این موضوع عنوان می شود و برخی متخصصان زنان و زایمان بر این باورند که پارازیت علت اصلی این موضوع است.


در همین باره محمد مهدی آخوندی، رییس پژوهشگاه فن آوری های نوین علوم زیستی ابن سینا به خبر آنلاین گفت: در تمام کشورها آمارهایی درباره نرخ باروری وجود دارد و آنها مطابق همین آمار متوجه شده اند که در 15 سال اخیر ناباروری رشده داشته است اما در کشور ما چنین اماری وجود ندارد که بتوانیم مقایسه کنیم.


وی با بیان اینکه برای اولین بار این مرکز در سه ماه گذشته نرخ رسمی ناباروری را اعلام کرده است افزود: برای نخستین بار در آمارگیری از 17 هزار زوج ایرانی مشخص شد که 20.2 درصد زوجین ایرانی نابارورند که از میانگین جهانی بالاتر است یعنی از هر 10 زوج دو زوج نابارور هستند.


به گفته آخوندی میزان ناباروری مردان بیشتر از زنان است.


او همچنین درباره تاثیرات پارازیت بر افزایش ناباروری گفت: تا کنون به طور رسمی تحقیقی انجام نشده که به طور مستند مشخص شود این مشکل به خاطر تاثیر پارازیت است یا خیر.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۸
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی