مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

مقالاتی در رابطه با مهدویت و آخرالزمان

مهدویت و آخرالزمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما خوانندگان محترم این وبلاگ.

هدف از ایجاد این وبلاگ گردآوری مقالات و مطالبی که در رابطه با مهدویت و آخرالزمان در صفحات مختلف منتشر شده است آنهم با ذکر منبع آن مطلب می باشد .

به گزارش وزارت کشاورزی امریکا، در سال ۲۰۱۱ میلادی، نزدیک به ۱۷ میلیون شهروند امریکایی از نظر امنیت غذایی در شرایط بسیار ضعیفی قرار گرفته‌اند.


به گزارش رویترز، وزارت کشاورزی امریکا روز چهارشنبه (۵ سپتامبر، ۱۵ شهریور) در گزارشی اعلام کرد، شمار فقرای امریکایی که از نظر مواد غذایی در مضیقه هستند، در سال ۲۰۱۱ میلادی تا حدود ۸۰۰ هزار نفر اضافه شده است.


بنابر این گزارش، زنان بی‌ سرپرست و خانواده‌ های آفریقای تبار در صدر جدول ضعیف بودن سطح امنیت مواد غذایی قرار دارند.


دولت امریکا روز سه شنبه اعلام کرد، فقط در ماه ژوئن، ۴۶.۷ میلیون نفر برای دریافت کوپن غذایی نام‌ نویسی کرده‌اند که این آمار از افزایش ۱۷۳ هزار نفری در مقایسه با ماه می حکایت دارد.


این درحالی است که آمارهای رسمی، از افزایش ۳.۳ درصدی برای مشارکت در «برنامه دریافت کمک عمومی» در مقایسه با سال گذشته میلادی خبر می‌ دهد.


به گفته هر امریکایی که امنیت غذایی بسیار ضعیف را تجربه کرده است، افراد فقیر، پولی برای خرید مواد غذایی ندارند.


حدود ۹۷ درصد از افراد فقیر می‌ گویند، آن‌ ها حجم مواد غذایی مورد نیازشان را کاهش داده و یا این که یک وعده غذایی‌ اشان را حذف کرده‌اند. این درحالی است که ۹۱ درصد نیز می‌ گویند، آن‌ ها نیز اغلب این وضعیت را در سراسر سال تجربه کرده‌اند.


بحران غذا در امریکا به یکی از جنجال برانگیزترین موضوعات مبارزات انتخابات ریاست جمهوری امریکا تبدیل شده است.


درحالی که جمهوری‌ خواهان کاهش جدی توزیع کوپن‌ های مواد غذایی و ارائه خدمات درمانی به افراد و خانواده‌ های کم درآمد را با هدف کاهش کسری بودجه این کشور خواستار هستند اما دموکرات‌ ها استدلال می‌ کنند، این سطح کاهش بسیار زیاد است.


هزینه‌ های مربوط به کوپن مواد غذایی که در ۴ سال اخیر دو برابر شده، در سال مالی که ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۱ پایان یافت، به ۷۵.۷ میلیارد دلار رسید. این رقم در برنامه هزینه های سالانه وزارت کشاورزی امریکا، بالاترین رقم بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۹
Seyed Meisam Jasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی